Gå til innhold

Beskyttelse under på frontfanger..

Ranger emnet

SjefsGriseBuve

Anbefalte innlegg

Kjøp deg en tynn aluminiumsplate som du bare kapper ut. Denne bolter du bare i frontleppa. Støtt opp med noen stag inni

Hadde noe lignende, men det var kombinert "catkiller"..... garanterer man slår nedi selv med 40mm senk, men fungerte

Det skal sies at en orginal VR6 leppe tåler jævla mye juling da

Jeg har ingen problem å kjøre i Lillehammer, er bare å kjøre rolig og skrått på dumper:D

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er penere også :) MIN smak..

Smaken er som baken. Mange som kommer å sier til meg at fronten jeg har er den råeste de har sett på golf3, mens andre synes egentlig ikke noe om den. er snakket tidligere om at ting blir oppbrukt. å bruke originalfangeren med en spoiler på er hvertfall oppbrukt. men er absolut sprekt det å. jeg lette lenge etter fanger til bilen min, og endte opp med den jeg syntes var sprekest, og det er den jeg har nå. så lenge eieren er fornøyd, så er det vel bra.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en tynn aluminiumsplate som du bare kapper ut. Denne bolter du bare i frontleppa. Støtt opp med noen stag inni

Hadde noe lignende, men det var kombinert "catkiller"..... garanterer man slår nedi selv med 40mm senk, men fungerte

Det skal sies at en orginal VR6 leppe tåler jævla mye juling da

Jeg har ingen problem å kjøre i Lillehammer, er bare å kjøre rolig og skrått på dumper:D

Meiner du å ha aluminiumsplata på innsida ta fangeren for å forsterke den, eller på "undersida" for å beskytte lakken?

Pop-nagler da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meiner du å ha aluminiumsplata på innsida ta fangeren for å forsterke den, eller på "undersida" for å beskytte lakken?

Pop-nagler da kanskje?

Mener å ha den under festa i leppa med noen bolter. popnagler fungerer det også, men kan nesten garantere at du må ta den av for å rette på den i løpet av sommern:(

Slik så da min ut... stakk vel 40-50 mm ut fra leppa og 20mm ut på sidene

CIMG1913.jpg

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider