Ruffneck Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hallo, neste spørsmål :) Hva gjører dere med hovedlykt fra USA? For example jeg vil gjerne bygger inn fra Mitsubishi Mirage HALO Lights eller Honda Civic men denne lykter (lyktene???) er uten E. Jeg spurte på Statens veivesen, på amerikansk bilselger også amerikansk bilklubb men uten bra resultat. Her i tyskland har vi muligheten å få en separat godkjenning for hver lykt. Er det også mulig i Norge? Eller vet dere hvor jeg får en oversikt over SAE / DOT paragraf som jeg kan jamføre??? Amerikansk bilforumet sier jeg skal sjekk i Europa, Norge sier jeg skal sjekk i Amerika :confused: Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ha ingen begrep om dette??? Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg