Mombasa Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Noen som har ferdige hvite skiver til speedometer, som er klare til printing? :) hadde vert koslig å slippe å scanne inn... HEEEELT sikkert noen der ute som har. Beklager om denne tråden har vert oppe før, men fant ingenting om golf. Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NapeR Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 sikker på at de ikke har det på http://www.deltagfx.com ? Siter X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::. X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 søk litt på google, da finner du flere sider hvor du kan laste de ned gratis. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 zlinky: Fant ingen når jeg søkte på google jeg. Hadde vært fint om du hadde linka til de sidene du snakker om ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Skal se om jeg finner mine... har til de fleste (alle?) varianter av speedometereene... må bare lete gjennom harddisken. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Noen som har ferdige hvite skiver til speedometer, som er klare til printing? :)hadde vert koslig å slippe å scanne inn... HEEEELT sikkert noen der ute som har. Beklager om denne tråden har vert oppe før, men fant ingenting om golf. håper dette kan hjelpe:) http://home.online.no/~willols2/Gauges/ Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 I mitt speedo er det foresten klokke, ikke turteller.... men det kan godt hende at jeg bytter hele skiten.... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Finnes det skiver til speedo med klokke da? Kan se om jeg finner link til noen skiver.. Har forresten et speedo med turteller jeg skal selge hvis du er intressert.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 jo, gi meg pris da... km stand på den...? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Her har de skiver til speedometer med klokke, men anbefaler deg å skifte til et speedometer med turteller. Bla på de forskjellige sidene, så finner du. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg