NorThy Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Min 3 modd. har ikke gjort så veldig mye med den. men litt ris/ros? Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 tja!! fargeskifte blei jo bra!! mn grillen så ikke så bra ut!!! kanskje litt mye soting av vinduene.. mn stå på!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 takk for komentar... og rutene har jeg ikke sota så mye ( bare lagt på litt oransj farge på side vindu) Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hm..føler at jeg sier dette veldig mye, men er lakken destaurated? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hm..føler at jeg sier dette veldig mye, men er lakken destaurated? X hmm, hva betyr destaurated???? hehe!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Saturation er så vidt som jeg vet graden av farge.. jo høyere saturation, jo "mer" farge.. når fargen er Desaturated har den da fjernet fargen;) om du da farger bilen uten å ta "colorize", vil fargen bli kornete og se falsk ut.. mulig jeg tar skikkelig feil her men.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 så ""destaurated"" betyr at man gjør den svart/hvit før man setter på farge? og at man setter på farge med Ctrl+U ?? Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Altså.. når man skal legge til nye deler, C/P, er det greit å desaturate(Ctrl+Shift+U) lakken først. lettere å få delene til å passe når de er i gråtoner. Deretter, når du skal lakkere bilen, går du inn på Hue/Saturation og huker av checkboksen "Colorize". Tror da lakken skal bli bedre.. som sagt tidligere vet jeg ikke om dette stemmer helt, men sist jeg sjekket gjorde det det.. sitter i Linux og får ikke sjekket det... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg