Dag-Johansen Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Har litt for mye MDF på verkstedet nå så hvis noen ønsker å få tilskjært materialer til basskasse er det bare å si i fra. Evt. ferdig laget basskasse. Arbeidet utføres av undertegnende som er møbelsnekker med 16 års erfaring. Send meg mål og beskrivelse og jeg sender deg pris. P.S Holder til litt nord for Tønsberg. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 masse skulle du hatt for en basskasse på ca 100x40x40cm?? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei! jeg trenger hjelp ! skal ha en kasse på 90cm i bredde og 40-45cm i høyde. den skal ha skråvegg på begge lang sidene. dybde er ikke så intressant bare kassevolumet ender på 54-60liter. den skal også ha skillevegg pga at jeg skal ha 2 stk. 12" Rockford bassere i den. trenger ikke å montere, det gjør jeg selv :) jeg trenger kun "byggesettet" Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei!jeg trenger hjelp ! skal ha en kasse på 90cm i bredde og 40-45cm i høyde. den skal ha skråvegg på begge lang sidene. dybde er ikke så intressant bare kassevolumet ender på 54-60liter. den skal også ha skillevegg pga at jeg skal ha 2 stk. 12" Rockford bassere i den. trenger ikke å montere, det gjør jeg selv :) jeg trenger kun "byggesettet" Det var dette med avstanden da, ellers er ikke dette noe problem. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin H Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei, skulle gjerne hadd en kasse med målene 25 cm dyp, 40 cm høy, og 40 cm bred. kan du sende meg en privat melding med pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det var dette med avstanden da, ellers er ikke dette noe problem. Mvh Dag Johansen Vel... om du skjærer plater så kan jeg bygge sammens det... :) vet ikke omdet er enklest å sende ferdig montert eller i plater`? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Bump. Fortsatt MDF igjen! :) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg