wicky124 Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Alle møtes på STRØMMEN SHELL KL 1930!deretter tar vi en rask avgjørelse om hvor vi skal spise, og kl 1950 så drar vi fra shell til bestemt kebabsjappe!!! Siden det ble litt offtopic i den andre streetmeet tråden så tok jeg og lagde en ny tråd om kebabmeet..hoho.. Har en del valg...Bislet Kebab&New Winnies i Oslo, eller en eller annen sjappe i Strømmen/Lillestrøm... First of all...Hvem er med? Second... Hvor skal vi dra?er vel litt stas å cruise med fete biler i oslo sentrum..selv om halve sentrum er byggeområde..men er en del fine steder å kjøre...Lillestrøm/Strømmen er jo i nærheten av Metro...Pluss at det er en kebabsjappe på parkeringen på Metro... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Spiser ikke babb på noen av de nevnte stedene...kun 3 steder jeg spiser i oslo...carmel, dronningen og et sted i torggata. Det farse sølet kan dere gi til bikkja til naboen ass. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Tar gjerne en bab... Lillestrøm er det noen steder men da må man ha i minne at storgata blir stengt klokka 00.00 om det var prat om etter meet'et liksom. Strømmen så har man jo litt p-plasser å velge mellom, men kommer ikke på noen steder man har plass til å stå rett utenfor, hvertfall ikke fler.... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Spiser ikke babb på noen av de nevnte stedene...kun 3 steder jeg spiser i oslo...carmel, dronningen og et sted i torggata. Det farse sølet kan dere gi til bikkja til naboen ass. Og det sølet du spiser kan du gi til din doggy sombrero vel..ingen skal rakke ned på andres kebabvalg...men jeg har aldri hørt om de overnevnte steder...og ja jeg spiser MYE babb.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 er ei bab sjappe inni lillestrøm et sted, hehe, huske itte å det heter, men de har hvertfall GO kebab, å svæær! :D jeg er med! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg er med på bab jeg ass... Tar med meg no kompiser oxo, hvis det er greit,hehe... Just let me know where it's gonna be at.... Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hvorfor ikke ta "treffet" på den nye kebab sjappa på sørumsand a? :D er stor plass til å parkere og vise fram osv :) er ikke så langt unna lillestrøm eller strømmen heller :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hvorfor ikke ta "treffet" på den nye kebab sjappa på sørumsand a? :D er stor plass til å parkere og vise fram osv :) er ikke så langt unna lillestrøm eller strømmen heller :) hmm...er den noe god da?altså..er litt skeptisk til steder jeg ike kjenner fra før..men...dahls grill i årnes er også god..men langt unna da.. jada..bare ta med kompiser...jo fler jo bedre..greit å få til ett tall på hvor mange som ca skal bli med..greit og dra ned en tur og advare kebabfolka dagen før eller noe...men om vi bestemmer oss for bislett kebab så er jo de vant til stress..lengste j har ventet på en babb er 1min.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 er ei bab sjappe inni lillestrøm et sted, hehe, huske itte å det heter, men de har hvertfall GO kebab, å svæær! :D jeg er med! MINUTTBURGER.... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hvorfor ikke ta "treffet" på den nye kebab sjappa på sørumsand a? :D er stor plass til å parkere og vise fram osv :) er ikke så langt unna lillestrøm eller strømmen heller :) Hvor på sørumsand ligger den da? Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 MINUTTBURGER.... Hvem spiser der? Får jo faen meg 1 ukes magasjau med på kjøpet av maten der, NEKT å spise noe som helst der igjen. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvem spiser der? Får jo faen meg 1 ukes magasjau med på kjøpet av maten der, NEKT å spise noe som helst der igjen. WORD! også var det det med minimun 10tegn da.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 En knapp på bislett eller dronningen......men hvor skulle man parkert.....ikke akkurat wide open spaces på noen av forslagene :) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg skal få rota meg innover den helga for å sjekke ut hellerudsletta og streetmeetet, så da er meg og de som blir med meg også med på babb tipper jeg. Men gidder ikke kjøre tvers igjennom oslo eller langt nord for å få kjøpt babb. Jeg liker ikke bli kjørt fra på motorveien :D Men det er jo crusing da :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg liker ikke bli kjørt fra på motorveien :D Men det er jo crusing da :) Det må du ikke bekymre deg for, vi tar det nok lugnt i en lang og fin kolonne hele veien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg