Rage Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 under en uke igjen sombrero Og flesteparten av oss skal spise på Robsrud, hihi :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Og flesteparten av oss skal spise på Robsrud, hihi :P doh 692169259 Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Og flesteparten av oss skal spise på Robsrud, hihi :P Amen Rage! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 å serrriøs gutta, la os ta en babb like i nærheten av shell strømmen. For da kan vi parkere der med parklys på og leke gerne gutta yodude. Eller hva speedy og Maroc tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 å serrriøs gutta, la os ta en babb like i nærheten av shell strømmen. For da kan vi parkere der med parklys på og leke gerne gutta yodude. Eller hva speedy og Maroc tannløs Negative, sir. Robsrud it is, fise litt sugemotorpower på nissangutta :titties: Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 å serrriøs gutta, la os ta en babb like i nærheten av shell strømmen. For da kan vi parkere der med parklys på og leke gerne gutta yodude. Eller hva speedy og Maroc tannløs Synes heller vi burde få med en del biler ned til Bislet Kebab! Ikke bare har de byens beste, de har også byens billigste :fingers: Uansett det ville vært tøft om alle vi "gærnegutta" møttes der liksom for da kunne vi tuta på alle de digge damene rundt der og lagd kaos i byen liksom :titties: Edit: Det går jo alltids an å ta en nattbabb oxo :rolleyes: Speedy=) Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Alle som sier noe negativt om Bislett har enten ikke spist der eller så er det bare for å kverulere! Bislett kebab er helt fantastisk! Spiste der for noen få timer siden! NAM NAM! Synd at jeg ikke får bygget ferdig anlegget i bilen, håper det blir noen nye streetmeets etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 nam nam nam enig med speedy her ass. syns vi alle skulle nesten ta babbdrive ass, enten før eller ettter streetmeet. babyhmm? ELLER HVA MAROC assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 hehe, bra gutta, babben på bislett er den beste og ferdig med det, hadde vært kult å å ta babben der ja, lite parkering=kaos rundt omkring i gatene.. :) Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Detta var min middag i dag : Jeg fiser med min sugemotor bort til robsrud... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Detta var min middag i dag :Jeg fiser med min sugemotor bort til robsrud... Man fiser fra ikke til hehe Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det er på robsrud det skjer, så det blir "til" :) Uansett, ikke mange dagene igjen nå så hvor har de fleste tenkt å ta denne "babben" ? Strømmen, Lillestrøm, Bislet, Robsrud...? Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg sier kaos babbdrive på bislett thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det er på robsrud det skjer, så det blir "til" :) Uansett, ikke mange dagene igjen nå så hvor har de fleste tenkt å ta denne "babben" ? Strømmen, Lillestrøm, Bislet, Robsrud...? Mente heller det med at babben forårsaker visse uberegnelige trykkproblemer hehe! Uansett så trur jeg de fleste følger gruppen, slik som jeg skal så det er vel opp til en å være kvikk i svingen så følger nok de fleste på.... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg følger Maroc babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg