Maroc Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg følger Maroc babyhmm? hehe, det er bra happyhappy Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Da må vel jeg følge dere igjen da i nattemørket på vei mot en saftig kebab! :) Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Da må vel jeg følge dere igjen da i nattemørket på vei mot en saftig kebab! :) Ja ja det er bare å følge på, jo fler jo bedre vettu.. :titties: Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 nå tror jeg at jeg har falt helt ut her..blir det 1930 på shell på strømmen?eller?? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Robsrud har en siiiiiiiiiiiiiinsyk god mat!!!! Anbefalles !!! rage og jeg drar i affal på robsrud. Følg de som vil eta bra mat! Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Blir vel en del på strømmen og noen på robsrud, så er det vel noen som heller tar seg en babb etter streetmeet før de drar hjemover! Men det blir helt sikkert noen på strømmen 19.30 doh Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Kan ikke en bare kjøre og resten følge på så vi får kjørt litt samla og i kolonne og a?? når driter jeg snart i hvor vi spiser for litt av meninga var vel at vi også skulle kjøre samla for å vise hvem vi var og hva vi skulle?!! **STREETMEET here we come :roll: ** etter denna babben :P ... jaja...håper bare det kommer noe godt ut av dette :D Shell på Strømmen 19.30 hvertfall da??!! See ya :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg sier kaos babbdrive på bislett thumpsup Hehe, høres fett ut, men skal vi evt ta den gamle eller den nye bislett? Noe klokkeslett for BKmeet baben ennå? Er kanskje større sjans å få parkert ved den nye, eller så kan vi fylle hele Mauritz Hansens gate (der hvor den gamle ligger). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 alle møter på strømmen shell kl 1930...der og da tar vi en beslutning..enten bli i lillestrøm/strømmen området, eller kjøre til bislettkebab. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 alle møter på strømmen shell kl 1930...der og da tar vi en beslutning..enten bli i lillestrøm/strømmen området, eller kjøre til bislettkebab.Hvor i strømmen ligger den shell stasjonen egentlig? EDIT: skulle fått med nudelpower for litt go' råning ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kjør straka vegen på motorveien til lillestrøm fra oslo...det er skiltet...kjør til du ser avkjøring til strømmen, rett etter en statoil stasjon..ned i tunnellen....når du kommer ut av den svingete tunnellen så følger du bare veien til du ser en shell stasjon på høyreside....er umulig å bomme...hvor i oslo holder du til? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 kjør straka vegen på motorveien til lillestrøm fra oslo...det er skiltet...kjør til du ser avkjøring til strømmen, rett etter en statoil stasjon..ned i tunnellen....når du kommer ut av den svingete tunnellen så følger du bare veien til du ser en shell stasjon på høyreside....er umulig å bomme...hvor i oslo holder du til?Vest/frogner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Vest/frogner... hehe..bombe... sombrero men du finner nok frem..kjør ned på motorveien fra solli/vika..så følger du bare veien til du ser avkjøring til strømmen... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Da er jeg med :D Da blir det fort mer morro!!! men da sees vi på Shell 19.30 den 16. da :rolleyes: hehe *gledesegsomendrittunge* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ALLE FØLGER MAROC. GOLF 3 GTI, SEND HAN PM OM HVA SOM SKJER kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg