Gå til innhold

Streetmeet Kebab..Hvem er med 16 April?

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Hvor i strømmen ligger den shell stasjonen egentlig?

EDIT: skulle fått med nudelpower for litt go' råning ;-)

Hmmm, han nudelpower holder vel ikke til i Bø han? Har sett en hvit liten bil her oppe som har nudelpower skrevet på bilen..

1985 MB190 2.3 16v

1981 MB300 D

1988 Opel Omega 2.0i

(x)1985 Peugeot 205 GTI

(x)1987 Toyota Carina II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor i strømmen ligger den shell stasjonen egentlig?

EDIT: skulle fått med nudelpower for litt go' råning ;-)

Shell stasjonen ligger rett ved togstasjonen. Altså bare å ta en runde rundt strømmen storsenter så ser du mcern og shell :D

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på skole i Bø akkurat nå jeg også, men er fra oslo\lillestrøm. Den bilen trenger seriøst stell ass, ser ut bli et rustvrak snart jo.. får vel gå og hilse pån en gang nå da jeg vet at han er fra oslo..

1985 MB190 2.3 16v

1981 MB300 D

1988 Opel Omega 2.0i

(x)1985 Peugeot 205 GTI

(x)1987 Toyota Carina II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry.. heh.. jeg klarer ikke finne ut HVOR den kebab'n skal spises? har man kommet til en enighet? og om man har.. kunne man sagt hvor det blei.. ikke bare et navn.. men gjerne addresse også.. sånn noenlunde ihvertfall.. siden mange av oss ikke er lokalkjent når det gjelder kebabsjapper i oslo/strømmen området..

Vi kommer nedover fra Hamar og vil gjerne være med.. og gjerne kebabspising også.. om det ikke blir for tidlig og for kronglete for oss :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry.. heh.. jeg klarer ikke finne ut HVOR den kebab'n skal spises? har man kommet til en enighet? og om man har.. kunne man sagt hvor det blei.. ikke bare et navn.. men gjerne addresse også.. sånn noenlunde ihvertfall.. siden mange av oss ikke er lokalkjent når det gjelder kebabsjapper i oslo/strømmen området..

Vi kommer nedover fra Hamar og vil gjerne være med.. og gjerne kebabspising også.. om det ikke blir for tidlig og for kronglete for oss :)

Det du gjør da er å møte opp på shell på strømmen som vi "lokale" rånerne skal :)

Så finner du fort ut hvor vi kjører :)

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil være folk ved Shell Strømmen ca.kl 19.30!

Veibeskrivelse: kjør sørover fra hamar mot oslo, så ser dere skilt til strømmen etterhvert. Hvis dere så har problemer med å finne shell, spør en gammel dame et sted i området. de veit hvor det ligger for de er ganske lei råninga som foregår der :nono:

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

du må være med på spisingen da, jeg kommer dit rundt 19.30 jeg også.

Vi talast :)

Ps. Se etter en superstandard edition MB "taxi-bil" i mørkeblått med kapsler på stålfelgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoisann folket... Jeg har ingen anelse om hvor dette kebebtreffet finner sted. Så derfor lurer jeg på om det er kolonne fra motorfestivalen? Ser dere en svart Audi Coupe med rs2front så får dere blunke i lysa så følger jeg på :D Finner jeg ikke veien dit så ses vi nok på metron seinere på kvelden.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor svarer ingen på det jeg spør om?? jeg spør om HVOR SKAL DERE SPISE??!!???? ikke hvor strømmen er.. jeg VET hvor strømmen er.. jeg vil vite hvor dere skal spise jeg.. jeg er nemlig sær på mat.. og vil vite om jeg h ar hørt omstedet man spiser på.. slik at jeg kan avgjøre hvorvidt jeg skal være med eller ikke..uansett gidder antagelig ikke bileieren å være med på kebabmeet.. så da blir det nok ikke noe.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor svarer ingen på det jeg spør om?? jeg spør om HVOR SKAL DERE SPISE??!!???? ikke hvor strømmen er.. jeg VET hvor strømmen er.. jeg vil vite hvor dere skal spise jeg.. jeg er nemlig sær på mat.. og vil vite om jeg h ar hørt omstedet man spiser på.. slik at jeg kan avgjøre hvorvidt jeg skal være med eller ikke..uansett gidder antagelig ikke bileieren å være med på kebabmeet.. så da blir det nok ikke noe.

RAge og jeg drar på ROBSRUD grillen, ( se bilde av burger tidligere i inlegga mine )

den er driiit digg.. Ellers er det en del som drar på LS eller MInutten i lillestrøm.

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider