Gå til innhold

Streetmeet Kebab..Hvem er med 16 April?

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir det Robsrud på oss også eller?

veit ikke yaar...bislett blir stress..mister vel halve gjengen på sinsenkrysset og resten i vaterlandstunnellen..hehe...får se hva som skjer...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robsrud gutta: Har aldri vært på robsrud, men blir gjerne med! Men skal dere også møte på Shell 19.30?

Hvis noen har lyst på å hilse på en kar som aldri har vært med på et streetmeet før, så se etter en bitteliten grønn Seat Arosa med 3 gutter i og dimmende lys i takt med bassen ;-) Er litt redd for at det bare blir til at vi tre blir litt "ekskludert" siden vi ikke kjenner noen :-P

Evt se etter en av disse karene:

Bilde%20043.jpg

Meg (Erik), skal ha samma tskjorte..

Bilde%20054.jpg

Kartleser Geir

eller

Vår baksetefjortis (OBS! Vi fant ingen jenter som ville bli med så vi måtte nøye oss med en langhåret gutt istedenfor):

Stig-i-velkjent-positur.jpg

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For non støkker med kjøtt.. Og hva trenger du fett anlegg til? Ser ut som kjeften din tar for seg det meste av hørbare aktiviteter :eek:

Fan begynner jeg å flørte å greier... Ekke greit...

Hehe, det stemmer ganske så godt, jeg er og blir en skravlekjerring, derfor synes jeg at avataren min passer til min personlighet (ja det er meg det er bilde av btw)...

Trenger jo seff anlegget for å overdøve alt det jeg skravler om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...håper bare folk tørr å prate med hverandre om sine interesser for bil til hverandre og...det er jo noe av derfor vi er der..er det ikke? :rolleyes:

Kjipern hvis alle bare skal stå ved sitt og ikke si stort!!!

Jeg kommer hvertfall til å prøve å prate fra meg selv om jeg bare er drittungen:P (16 år)

jeg kommer enten i en golf vr6 ellr en bmw m5 med nos så hils om dere ser meg :D vi er mange som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robsrud gutta: Har aldri vært på robsrud, men blir gjerne med! Men skal dere også møte på Shell 19.30?

Hvis noen har lyst på å hilse på en kar som aldri har vært med på et streetmeet før, så se etter en bitteliten grønn Seat Arosa med 3 gutter i og dimmende lys i takt med bassen ;-) Er litt redd for at det bare blir til at vi tre blir litt "ekskludert" siden vi ikke kjenner noen :-P

Stig

Send meg en mld el ring, kjører en Sølv Volvo 740, ble ferdi å mekke i går :D

Mvh Erik

93873354 <<<<----- me--

Lenke til kommentar
Del på andre sider