BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 nam nam bab ja.... Stemmer for før jeg oxo.. men kan en av dere fortelle meg hvor grytelokket ligger??????????? Sånn ca. rett ved Legevakta. Njaaa midt mellom Legevakta og Gunerius-kjøpesenteret? Ufattelig dårlig til å forklare veier jeg, hehehe... Edit: Eller ved Hausmannsgata trikk/busstasjon om du vil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 vel, om folk ikke vet hvor grytelokket ligger så kan vi jo møtes ett kjent sted og kjøre i kolonne nedover... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Eller så drar vi til Drammen, og eter babb på sidneys.. norges beste babb!! så kan vi ta et treff der oxo med det samme :D Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 noen som husker hva den ene kebab sjappa på lillestrøm heter? da vi var på streetmeet på lillestrøm i fjor var vi innom der først. beste kebaben ever!! vi parkerte på en grusparkeringsplass og gikk ca. 300 meter. jeg mener å huske at den ligger i en liten sidegate, men er ikke så lokalkjent der at jeg kan beskrive det nærmere.. Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Jeg er hvertfall med enten d er bislett eller grytelokket... Vil vel kalle meg fast kunde hos bislett hvertfall :) sombrero Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 bislett er jo klart best da!! "når hygene, service og smak er viktigst!" :D hehe. men serr! må jo bli bislett, og parkering skal vel alltid gå!! de har jo fått to bislett kebaber nå, så må vel være plass til noen stakkars sultne rånere :D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hvis det blir lillestrøm eller bislett blir jeg KANSKJE med. alt annet er uaktuelt babyhmm? Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Tror kanskje jeg veit hvilken babbsjappe dere vil fram til i lillestrøm!! Om sjappa er gul så heter'n L.S Kebab og pizza hus ellr no....dritgo' kebab!!! jeg stemmer for at vi drar dit :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hvis det blir lillestrøm eller bislett blir jeg KANSKJE med. alt annet er uaktuelt babyhmm? er du søt så blir det bislett..er du ikke det så drar vi til bislet uansett:) men vi kan cruise og parkere i hele gata ved bislett.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Tror kanskje jeg veit hvilken babbsjappe dere vil fram til i lillestrøm!! Om sjappa er gul så heter'n L.S Kebab og pizza hus ellr no....dritgo' kebab!!!jeg stemmer for at vi drar dit :D jepp! er nok den samme sjappa jeg mener :) Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 er du søt så blir det bislett..er du ikke det så drar vi til bislet uansett:) men vi kan cruise og parkere i hele gata ved bislett.. bislett har digg kebab, men lillestrøm har enda diggere kebab ;) Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 bislett har digg kebab, men lillestrøm har enda diggere kebab ;) Og grytelokket har stooooooor parkering Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Og grytelokket har stooooooor parkering hmmmmm.....grytelokket.....der har jeg aldri spist bab...... er den no særlig da? Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Enig med deg jeg Bimmerjenta ;) ...noen som er Veldig imot at vi drar til lillestrøm å spiser bab for ellrs syns jeg vi bare skal spise der!!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hmmmmm.....grytelokket.....der har jeg aldri spist bab...... er den no særlig da? Jeg har spist der i alle år, og de har byens beste burger..og kebaben er god, og kyllingkebaben er enda bedre! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg