Gå til innhold

Streetmeet Kebab..Hvem er med 16 April?

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Enig med deg jeg Bimmerjenta ;) ...noen som er Veldig imot at vi drar til lillestrøm å spiser bab for ellrs syns jeg vi bare skal spise der!!!! :D

men er litt kult å dra til oslo..lang linje med kule biler på rekke og rad....

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har spist der i alle år, og de har byens beste burger..og kebaben er god, og kyllingkebaben er enda bedre!

beste burger'n ever er jo el maco hos mc'd da :) kjipt at de har gått ned til jr. size nå men men...

tilbake til topic.. skader ikke å prøve no nytt, men den på lillestrøm skuffer aldri thihi :)

aneglsmili B M W aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt med litt støtte i hverdagen :) bab'n der er helt konge yummy hapyhappy

Hehe...så sant så sant..men lillestrøm er både digg og ikke langt ifra!!! og om vi får god tid får vi vel hellr cruise litt rundt da?? Det veit jeg INGEN har noe imot.. :P Bedre det enn å stresse til Oslo og tilbake igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel egentli samma...babben der er jo bare ekstra god da!!!

hva slags bimmer kjører du bwmjenta??

Får vel nesten hilse på deg mens vi spiser den sunne og vellkjente middagen den 16. da??! :D ...om jeg tørr da chicken

jeg kjører en rød e36 318is. bilder kommer nok etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kjøtt er det prat om? L.S har ikke farse.. Om ikke Lillestrøm har noe greier så kan man som sagt ta no på strømmen.. er jo parkering der

ikke farse? hva bruker de da? trodde bab var bab jeg.... farse eller kylling

btw, når jeg er i syden er bab faktisk en pinne med biffbiter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider