Gå til innhold

Streetmeet Kebab..Hvem er med 16 April?

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns det var helvete når je bodde der

Går greit å kjøre i oslo,men det er litt kjett med tanke på all gravinga og de liksom fine veiene med bro stein og trikkeskinner,kummlokk,fartsdumper osv. + folk som evt ligger bak deg og tuter og blinker med lysa fordi du bremser ned og kjøre pent over slike hindrer... arrghhhh.. angry noen som ikke skjønner ama....

Men bab er jeg klar for,kolone og kjempe kø!! hvor og når? tja,henger meg bare på jeg og ser at det helst er før streetmeet`n...

btw,parkeringshus er ikke jeg noe fan av akkurat.

vil uansett slippe og forlate bilen så langt unna der vi skal spise.... er så mye rart i oslo liksom. chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bab er jeg klar for,kolone og kjempe kø!! hvor og når? tja,henger meg bare på jeg og ser at det helst er før streetmeet`n...

btw,parkeringshus er ikke jeg noe fan av akkurat.

vil uansett slippe og forlate bilen så langt unna der vi skal spise.... er så mye rart i oslo liksom. chicken

enig med deg der!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ingen fartsdumper mot bislet utenom en stor en som ikke er sååå brutal...men stress med parkering...lokket har ingenting på veien og er ikke parkeringshus, men stor åpen parkering rett ved siden av..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis ingen blir enige kan vi jo bare stikke innom dolly dimple's og spleise noen pizzaer :hello:

:fingers:

hihi..neida...vi tar det som det kommer..fremdeles 3uker igjen eller noe..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeei de bygger ikke ved bislett :rolleyes: Bare største byggeplassen i byen for tiden omtrent.

e6 ned til den rette veien foran oslo bussterminal, ned vaterlandstunnellen, ut av den og opp forbi blitzhuset...wips...der var bislett..og null bygging...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e6 ned til den rette veien foran oslo bussterminal, ned vaterlandstunnellen, ut av den og opp forbi blitzhuset...wips...der var bislett..og null bygging...

Nå har ikke jeg giddi å lest hele posten jeg, men hvor og når blir detta steetmeatet da...? 16 april kl? På?

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....heeeeeeeeey.....det virkersom folk får angst forå kjøre i osschlo...lol...om jeg har tid tar jeg med medbrakt halal-babb!...den skikkelige tææærte hjemmelagde varianten!! :D... lol .. men atte.. grytelokket har jo parking + mere "inni" oslo gryta.... kommer man ikke....hehehhe tssss....wæææææææææææz æææææppppppppppp! lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider