bmwjente Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 er det ikke et helvete å kjøre nedi oslo a?`hørt det er mye veiarbeid ikke særlig innbydene nei for å si det sånn.. tar som regel t-banen når jeg skal ned til sentrum :) Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 ikke særlig innbydene nei for å si det sånn.. tar som regel t-banen når jeg skal ned til sentrum :) syns det var helvete når je bodde der Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 null veiarbeid på vei til grytelokket/bislett kebab! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 syns det var helvete når je bodde der Går greit å kjøre i oslo,men det er litt kjett med tanke på all gravinga og de liksom fine veiene med bro stein og trikkeskinner,kummlokk,fartsdumper osv. + folk som evt ligger bak deg og tuter og blinker med lysa fordi du bremser ned og kjøre pent over slike hindrer... arrghhhh.. angry noen som ikke skjønner ama.... Men bab er jeg klar for,kolone og kjempe kø!! hvor og når? tja,henger meg bare på jeg og ser at det helst er før streetmeet`n... btw,parkeringshus er ikke jeg noe fan av akkurat. vil uansett slippe og forlate bilen så langt unna der vi skal spise.... er så mye rart i oslo liksom. chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Men bab er jeg klar for,kolone og kjempe kø!! hvor og når? tja,henger meg bare på jeg og ser at det helst er før streetmeet`n... btw,parkeringshus er ikke jeg noe fan av akkurat. vil uansett slippe og forlate bilen så langt unna der vi skal spise.... er så mye rart i oslo liksom. chicken enig med deg der! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 er vel ingen fartsdumper mot bislet utenom en stor en som ikke er sååå brutal...men stress med parkering...lokket har ingenting på veien og er ikke parkeringshus, men stor åpen parkering rett ved siden av.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hvis ingen blir enige kan vi jo bare stikke innom dolly dimple's og spleise noen pizzaer :hello: Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hvis ingen blir enige kan vi jo bare stikke innom dolly dimple's og spleise noen pizzaer :hello: :fingers: hihi..neida...vi tar det som det kommer..fremdeles 3uker igjen eller noe.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 babb! Jeg er klar, fått fri den helga å lønn dagen før.. synd jeg ikke får kjøpt felgene før men.. jaja.. blir vel piggdekk nedover tror je.. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 er ikke noe bygging ved bislett, er litt mer down town de graver...stemmer fortsatt på bislett jeg! Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 er ikke noe bygging ved bislett, er litt mer down town de graver...stemmer fortsatt på bislett jeg! Neeeeeei de bygger ikke ved bislett :rolleyes: Bare største byggeplassen i byen for tiden omtrent. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Neeeeeei de bygger ikke ved bislett :rolleyes: Bare største byggeplassen i byen for tiden omtrent. e6 ned til den rette veien foran oslo bussterminal, ned vaterlandstunnellen, ut av den og opp forbi blitzhuset...wips...der var bislett..og null bygging... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 e6 ned til den rette veien foran oslo bussterminal, ned vaterlandstunnellen, ut av den og opp forbi blitzhuset...wips...der var bislett..og null bygging... Nå har ikke jeg giddi å lest hele posten jeg, men hvor og når blir detta steetmeatet da...? 16 april kl? På? Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Nå har ikke jeg giddi å lest hele posten jeg, men hvor og når blir detta steetmeatet da...? 16 april kl? På? det blir kebab meet enten på lillestrøm eller i oslo 16. april ;) Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 ....heeeeeeeeey.....det virkersom folk får angst forå kjøre i osschlo...lol...om jeg har tid tar jeg med medbrakt halal-babb!...den skikkelige tææærte hjemmelagde varianten!! :D... lol .. men atte.. grytelokket har jo parking + mere "inni" oslo gryta.... kommer man ikke....hehehhe tssss....wæææææææææææz æææææppppppppppp! lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg