jødahl Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Akkurat kommet hjem fra rånings i Lillestrøm/strømmen/Fetsund. På vei inn til Lillestrøm hadde vi den værste sinka foran oss. Men bilen var jammen en sølvgrå Mazda RX7. Jeg syntes som vanlig det var en skam at den bilen kjørte i den hastigheten, men :rolleyes: Bildene kunne egentlig ikke vært dårligere, men :rolleyes: RX7'en var i alle fall sølvgrå og hadde noen fæle jalla baklykter:( Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Er en fyr ifra sørum som eier den. Husker ikke hva han heter. Helt grei bil. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Fet bil ja! Har sett den etpar ganger selv... RX7 er og blir en fet bil! :) Skikkelig sportsbil.... litt synd med wanky motor hehe.... skulle hatt en med SR20DET ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Evt. en RB26DETT :D Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Evt. en RB26DETT :D Yeah! Så en RX7 i usa med supra motor engang... tror det kan bli litt rart med vektfordeling osv... men hvem bryr seg om det når man har en 6er der hehe... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 blah skal vise dere til sommern jeg. skal dytte 6'erne oppi rompa deres, i det jeg kjører rundt dere :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 :D Håper du får motor til å funke... hadde vært kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Greit nok at det framdeles er noen som ikke skjønner at man trenger ikke stempler for å kjøre fra det meste, men la oss i allefall få ha bilene våre fri fra stempler da... angry Jan Tore, motoren din tror jeg blir knall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Greit nok at det framdeles er noen som ikke skjønner at man trenger ikke stempler for å kjøre fra det meste, men la oss i allefall få ha bilene våre fri fra stempler da... angry Jan Tore, motoren din tror jeg blir knall. :) Ingen som har sagt at wankel ikke funker bra! MEN... og dette er et stort MEN... hittil har ingen i norge klart å overbevise "mannen i gata" om at wankel går fælt og kjører fra "alt". Jeg håper noen i wankelmiljøet får det til... uten tvil fete motorer... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Akkurat kommet hjem fra rånings i Lillestrøm/strømmen/Fetsund. På vei inn til Lillestrøm hadde vi den værste sinka foran oss. Men bilen var jammen en sølvgrå Mazda RX7. Jeg syntes som vanlig det var en skam at den bilen kjørte i den hastigheten, men :rolleyes: Bildene kunne egentlig ikke vært dårligere, men :rolleyes: RX7'en var i alle fall sølvgrå og hadde noen fæle jalla baklykter:( Jeje, var nok jeg som var "sinka"!!!! . Noen som vil beholde førerkortet vettu, går an og tråkke på gassen andre steder enn gjennom Lillestrøms gater! (PS! Bilen kjøres ikke altid i den hastigheten) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Ingen som har sagt at wankel ikke funker bra! MEN... og dette er et stort MEN... hittil har ingen i norge klart å overbevise "mannen i gata" om at wankel går fælt og kjører fra "alt". Jeg håper noen i wankelmiljøet får det til... uten tvil fete motorer... ;) Jan Tore og gutta burde vel klare og vise litt til sommeren tenker jeg. :) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Jeg er ihvertfall overbevist. Jeg bare MÅ ha meg en RX-7 :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Jeje, var nok jeg som var "sinka"!!!! . Noen som vil beholde førerkortet vettu, går an og tråkke på gassen andre steder enn gjennom Lillestrøms gater! (PS! Bilen kjøres ikke altid i den hastigheten) Legg ut et bilde av bilen da? Syns RX 7 er rått ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Den stylingen er AKKURAT nok, hehehe, ikke for mye jallajalla der, syns jeg :) nydelig bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg