Primera.GT Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 feeeet :) :) :) :) :) :) :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Ser du får pes for at du sinker her Jokke. So not like you! Skuffende... Men det er jo greit å beholde lappen da. Enig i det altså. Du får ta det igjen på banen til sommeren. Du får si ifra når det blir no drifting så jeg kan bli med å kikke litt. Er litt trøblete å drifte med forhjulstrekk så jeg får nøye meg med kikkinga. Hehe... Men jeg kan jo ta Hyundaien da. lol Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Ser du får pes for at du sinker her Jokke. So not like you! Skuffende... Men det er jo greit å beholde lappen da. Enig i det altså. Du får ta det igjen på banen til sommeren. Du får si ifra når det blir no drifting så jeg kan bli med å kikke litt. Er litt trøblete å drifte med forhjulstrekk så jeg får nøye meg med kikkinga. Hehe... Men jeg kan jo ta Hyundaien da. lol Hehe, du får ta med Hyundai`n og få lagt den litt sidelengs. Skal nok si i fra jeg vettu :) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Hadde du noen uorg. baklykter eller var det for mørk til at jeg klarte å se :rolleyes: Jeg syntes du kjørte litt vel for tregt på fetsundstrekke asså;) Du husker sikkert ikke oss, men vi lå bak deg fra fetsund og gjennom lillestrøm. Vi hadde håpet du skulle stoppe vi, men det skjedde ikke;) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hadde du noen uorg. baklykter eller var det for mørk til at jeg klarte å se :rolleyes: Jeg syntes du kjørte litt vel for tregt på fetsundstrekke asså;) Du husker sikkert ikke oss, men vi lå bak deg fra fetsund og gjennom lillestrøm. Vi hadde håpet du skulle stoppe vi, men det skjedde ikke;) Hehe, ok. Kjører litt fortere enn det nå og da, men noen dager tar man det litt rolig også vet du. Stoppet sikkert ikke pga. jeg var på vei hjem. Flash litt med lysene neste gang,så stopper jeg sikkert. Ja,baklyktene er uorg.(Er deksler over de orginale) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Det skal vi gjøre;) Men syntes de er finere uten de dekslene jeg da men:) Men en SINNSYKT digg bil;) Hva heter du da? siden du er fra sørum:) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Veldig vakker bil ja, men synst ikke lyktdekslene var noe. Men smaken er som baken. Noen planer for bilen da ? Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Anbefaler deg ny eksos, lagde jo ikke lyd i det hele tatt nesten det du har nå jo.. hehe Hørte du kjørte ut fra Strømmen her en dag, vet ikke om du gav på no særlig jeg men lyd var det manko på ihvertfall ;) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Pen bil,men siden du bor på frogner,har du mye penger?og har alle i frogner mye penger? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Pen bil,men siden du bor på frogner,har du mye penger?og har alle i frogner mye penger? :rolleyes: Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 :rolleyes: Det er sikkert ikke Frogner i Oslo, men Frogner ved Sørum. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg vet at det er det det er, for det er jo nevnt tidligere at han kommer fra Sørum. Synes bare det fjortisen skrev var så dumt..:P Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg kommer fra frogner, så er litt nysgjerrig på hvem dette er :rolleyes: Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Anbefaler deg ny eksos, lagde jo ikke lyd i det hele tatt nesten det du har nå jo.. heheHørte du kjørte ut fra Strømmen her en dag, vet ikke om du gav på no særlig jeg men lyd var det manko på ihvertfall ;) Eh hvorfor det, det han har er et race anlegg ifra Re-Amemiya, godkjent for racing og gir maksimalt 100db. Hvis man kjøper et bøtte anlegg ala greddy osv, så vill man få en standstøy på 117db på 4000rpm det synes jeg er alt for mye. Og desuten så er det grom lyd i anlegget når man gir flatt jern. Vidar er ikke du ifra en gård mellom sørumsand og lørenfallet, rett etter kraftstasjonen? Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Eh hvorfor det, det han har er et race anlegg ifra Re-Amemiya, godkjent for racing og gir maksimalt 100db. Hvis man kjøper et bøtte anlegg ala greddy osv, så vill man få en standstøy på 117db på 4000rpm det synes jeg er alt for mye. Og desuten så er det grom lyd i anlegget når man gir flatt jern. Vidar er ikke du ifra en gård mellom sørumsand og lørenfallet, rett etter kraftstasjonen? Jeg er nok ikke Vidar. Lars heter jeg;) Vidar er fetteren min. Han heter M3_racing eller noe her på forumet. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg