Gå til innhold

Spotta RX7 Fetsund

Ranger emnet


jødahl

Anbefalte innlegg

Jeg er nok ikke Vidar. Lars heter jeg;) Vidar er fetteren min. Han heter M3_racing eller noe her på forumet.

 

 

Ahh da har vi fått rettet opp i det. Trodde du var vidar jeg skjønner du. hehe :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig vakker bil ja, men synst ikke lyktdekslene var noe.

Men smaken er som baken.

 

Noen planer for bilen da ?

 

Alle har hver sin smak. Liker veldig godt de orginale baklyktene på rx-7, de er jo ett ganske greit "kjennemerke" på bilen, men blir nok værende med og ha dekslene på.

 

Har planer om og oppgradere hjernen, noe endringer på eksos og andre frontlykter i første omgang :)

Mazda Rx-7 - Silver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg ny eksos, lagde jo ikke lyd i det hele tatt nesten det du har nå jo.. hehe

Hørte du kjørte ut fra Strømmen her en dag, vet ikke om du gav på no særlig jeg men lyd var det manko på ihvertfall ;)

 

Er litt manko på lyd i den ja, men er veldig greit anlegg på den. Blir noe endring på eksosdelen etterhvert så mer lyd kommer... :)

Mazda Rx-7 - Silver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh da har vi fått rettet opp i det. Trodde du var vidar jeg skjønner du. hehe :)

 

Kjører som fitter begge 2 :roll:

Lars! Hvem er du sønnen til? Jeg kjenner Vidar veldig godt men har aldri hørt om deg før.

Det skal vel bli trygt på gata nå tenker jeg hvis du arver litt av "innstillinga" til Vidar, he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører som fitter begge 2 :roll:

Lars! Hvem er du sønnen til? Jeg kjenner Vidar veldig godt men har aldri hørt om deg før.

Det skal vel bli trygt på gata nå tenker jeg hvis du arver litt av "innstillinga" til Vidar, he-he

Jeg er sønnen til Aage.. hehe, det er broren til Vidar's kjære far;)

 

Du skal ikke se bort ifra at jeg har litt av samme innstilling ja :rolleyes:

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aage ja! er du broren til Kenneth da eller? ja-ja, det måtte jo bli BMW på deg da også.

Nei, nei! Det er kjell som er faren hans;)

Fattern bruker ikke det verkstedet på sørumsand, så du vet sikkert ikke hvem han er.

 

Har aldri vært noe annet enn BMW for meg;)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal det klareres nokk en gang at eksosen til jokke er bra som den er !!!!

 

lå bak han mye av turen til strømstad og det brommer nokk i den. han kommmer til å bli gal vis han får ut mer av det der..

dessuten så går den doningen hans GANSKE greit så noen sinke er han ikke. men heller glad i den dingsen myndighetene bestemmer at vi må ha for å kunne kjøre bil.

 

kjør som du vil jokke. bare å ringe vis du har kjørt for hardt. hehe..

1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.!

 

http://Www.Quickshine.no bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har hver sin smak. Liker veldig godt de orginale baklyktene på rx-7, de er jo ett ganske greit "kjennemerke" på bilen, men blir nok værende med og ha dekslene på.

 

Har planer om og oppgradere hjernen, noe endringer på eksos og andre frontlykter i første omgang :)

 

Jeg har en Power FC liggende hvis du skal bytte hjerne.. :)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår