x8|volvo Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hehe, lot det senkinga ligge til jeg fikk nye dempere, satte meg fast med bremsekoplingen! og jeg gadd ikke begynne å få luft i systemet osv.... tar det til sommern, for da kan man ligge ute :rolleyes: ps. hadde tidsfrist på 4 timer så :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 det er pga spissing at den sliter der... men man justerer camber og caster i toppen pga av at hullene i toppen er avlange slik at man KAN justere der ;) fin bil skjønner du ;) Det funker ikke å justere caster på bilen min der..Kun camber...Gikk inni sånn verkstedtbok som du ser om det der, og der sto der "Ej justerbar" :( Så casteren på venstrehjulet mitt er litt feil..Men sliter no heldivis ikkje dekk på grunn av det... Få på senkesett no ette påske håpe eg, og justere camberen til -2.5..Då blir det bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det funker ikke å justere caster på bilen min der..Kun camber...Gikk inni sånn verkstedtbok som du ser om det der, og der sto der "Ej justerbar" :( Så casteren på venstrehjulet mitt er litt feil..Men sliter no heldivis ikkje dekk på grunn av det...Få på senkesett no ette påske håpe eg, og justere camberen til -2.5..Då blir det bra:D kommer skal man justere caster må man file de hullene :( hehe ;) men caster har ikke akkurat såå mye å si at det gjør noe da. så lenge den ikke er alt for gæren =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 tar dempere i samme slengen som jeg senker! orker ikke lufte bremsesystemet 2 gnager etterhveradnre du ;) når demperene allerede erslitene! leter etter gassdempere da ;) noe som er stivt, gule r-sport kanskje? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 hvorfor lufte når man skifter fjærer og demper? pleier ikke ta ut fjærbeinet engang jeg :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 takk for guidingen mambo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg