Gå til innhold

StreetMeet @ Metro Senter (Lørenskog) 16.apr

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Jeg er klar for å parkere litt unna "der det skjer" ja,vil ikke ha masse gummi og glass over bilen. har fått ei flaske i døra mi før av en fyllik og fikk faen ikke tak i han,men hadde flaks så bulken ble ikke stor.

Men uansett vi III`ere bør samles og kjøre samla inn på metro,samtlige med park og spredere,cruisende på eet lavt gir og entre med stil :D

Og skulle det skje noe så bør vi samles et annet sted ja.

men uansett så kommer jeg til å ha med en del fra hamar som iKKe kjøre vw og slikt,men alt mulig igrunn. jo flere jo bedre,men III`erne bør kjøre samla inn.

Begynn å finn ut hvem og hvor mange som er med fra Lillehammer.

Ole Henri,kan ikke du finne ut det der oppe,så fikser jeg rundt Hamar traktene,Noen som vil ta seg av Gjøvik-Minnesund-Elverum etc??

Det hadde vært toppers,UANSETT bilmerke. Få de med!!

Hørest fint ut, men siden jeg ikke er så godt kjent i de traktene. Men jeg stiller på dette :) Kanskje jeg brude skaffe meg ny hovedlysbryter, for når jeg kjører med park så har jeg ikke bremselys :P Noe er galt :(

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Triaden skal ikke være stengt..

Men d finnes en nogså stor og fin p-plass rett over gata omtrent fra metroen da, hvis d ikke samles mye biler der...

Finnes også en på andre siden, og ingen av disse r stengt av...

Kan vel ikke kalle mitt for skjønnhetsfeil nei, mere vrak...

"Unfixable" vrak... (Med mindre man har MANGE lapper å bruke)...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert møte opp på statoil på kjeller jeg også. har en liten misstanke om hvor det er, og hvis jeg ikke finner det så er det bare å høre med søstersen. ho bor i lillestrøm.

Kan vel sikkert henge meg på dere som skal på statoil for å finne veien fram hvis det er greit :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må vi finne ut sånn ca hvor mange vi blir,og hvor lang "kollonna" blir,så synes jeg vi ikke bør entre meetet altfor sent. Var på OBS i fjor og der ble det fort fult men etter som jeg har skjønt så er METRO senteret en del større. Med tanke på parkering litt "unna" der det skjer og bra plasser.

Er selv ikke kjent der og aner ikke hvor metro senteret er,men har en kompis som bor der nede så vi kan evt møte han,(kjøre golf II).

Jeg kommer med ei liste over folk som skal være med og med hvilke biler de kommer med. slik at vi kan se hva som dukker opp fra dette området :D:D

"glær mæ vænnvettegt assss"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør igjen. men når er det, og hvor er det snakk om at vi skal møtes? fins ikke kjent i oslo, men om je får hvite hvor det er skal jeg nok finne fra. også vert kjekt å vite hvor vi eventuelt skulle møtes.

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør igjen. men når er det, og hvor er det snakk om at vi skal møtes? fins ikke kjent i oslo, men om je får hvite hvor det er skal jeg nok finne fra. også vert kjekt å vite hvor vi eventuelt skulle møtes.

Mvh

Altså denne(15-17 april) helga er det motorfestival på exporama senteret(men den 16 er daton det skjer),dvs hellerud sletta vis a vis olavsgård/kongsgården. Jeg har planer om å reise dit tidlig men eksakt tidspunkt,hvem og hvor vi skal møtes er litt uvist enda.

etter messa tenkte jeg å få tak i noe mat et eller annet sted og evt vaske "kjærra" litt og nyte en is og brus på en benk i sola et sted.

Derretter blir kl snart 21 og da blir det streetmeet på Metro senteret som ligger i området Lillestrøm et sted,men jeg vet heller ikke hvor det er.

håper da å få samla flest mulig folk fra nærområdet evt de som vil kan jo å seff slenge seg på,jo fler jo bedre.

Følg med du skal du nok altids finne fram hvor og når vi skal møtes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså denne(15-17 april) helga er det motorfestival på exporama senteret(men den 16 er daton det skjer),dvs hellerud sletta vis a vis olavsgård/kongsgården. Jeg har planer om å reise dit tidlig men eksakt tidspunkt,hvem og hvor vi skal møtes er litt uvist enda.

etter messa tenkte jeg å få tak i noe mat et eller annet sted og evt vaske "kjærra" litt og nyte en is og brus på en benk i sola et sted.

Derretter blir kl snart 21 og da blir det streetmeet på Metro senteret som ligger i området Lillestrøm et sted,men jeg vet heller ikke hvor det er.

håper da å få samla flest mulig folk fra nærområdet evt de som vil kan jo å seff slenge seg på,jo fler jo bedre.

Følg med du skal du nok altids finne fram hvor og når vi skal møtes :D

Det er bra. gleder meg! nå skal jeg bruke mye tid og alt av penger på å fikse på en del småting her og der så jeg kan fremstille den så pen som mulig det går an nå.

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vi III'ere kan da alltids møte før selve StreetMeet begynner da, men det blir kanskje et lite "møte-i-all-hast" for da har vi en tid å forholde oss til også, og det ekke morro vel? :rolleyes:

Etter det jeg forstår, så er det jeg, Sly, Maroc og muligens ClusterOne som presenterer Oslo fra Golf III forumet...så det er sagt :) solrud også forresten, men han er da ikke ferdig med sitt prosjekt og kommer i en annen bil, riktig nok... doh

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det kommer så mange fra lillehammer etter det jeg har fått med meg.. jeg har full bil, hehe, men de som jeg vet kommer i følge acoupe er han, en vectra og en annene en.. + meg

prøver å få med folk, men folk hakke intresse eller råd!

er med på felles entre et sted, men jeg tror jeg skal innom sharif ( må innom) å få satt på nye dekk på bilen.. så veit ikke hvordan det blir med en sådan entre.. heh

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg som bare det jeg nå. Mitt første Streetmeet med egen bil :)

Vi har avreise fra Sunndalsøra, 6 timers kjøretur unna lillestrøm på fredag.

Så lagt er vi kun 3 biler, men rekner med det er flere som hopper på, alle skal på motorfestivalen også. En Mercedes 190E 2.3, Vw Golf 3 GTi 2,0, Audi 90 etelleranna spesialimport greier, kjenner ikke fyren.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg forstår, så er det jeg, Sly, Maroc og muligens ClusterOne som presenterer Oslo fra Golf III forumet...så det er sagt :) solrud også forresten, men han er da ikke ferdig med sitt prosjekt og kommer i en annen bil, riktig nok... doh

Er jeg glemt jeg da? ;) Kommer da en tur jeg og, selv om jeg ikke har vært kjempeaktiv i denne tråden.. Et lite førmøte for III-ere kan være aktuelt det

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg glemt jeg da? ;) Kommer da en tur jeg og, selv om jeg ikke har vært kjempeaktiv i denne tråden.. Et lite førmøte for III-ere kan være aktuelt det

Faen, må ikke glemme zoom heller ;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider