Gå til innhold

StreetMeet @ Metro Senter (Lørenskog) 16.apr

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sted: Statoil - Kjeller

Tid: ???

Når regner vi med å dra fra Kjeller i kolonne? :)

Hmm.. kan prøve å joine fra kjeller kanskje jeg tenker jeg.. hehe

linda skal sitta på med meg, så du kan sikkert sende mld med tid og slik te hu i morra?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg i lillestrøm, nettopp stått opp..

i går kveld kjørt vi litt i rundt for å bli kjent og fant både fram til exporama, statoil stasjonen på kjeller og metro senteret, så vi er ikke helt lost:)

stikkert til expo i 10 tia, mannen te søstersen jobber der så han anbefalte det så lenge man ikke ville stå i parkeringskø i noen timer før man får entra området, så vi gjør fra oss dette først vi, hvis vi får tid til overs før streetmeetg og oppmøte på statiol så tar vi turen til N. bildelesenteret og biltema en tur..

Hvis noen vil ha tak i meg så er det bare å ringe 976 19 728. Er jo ikke farlig å publisere mobilnr her, folk finner det jo ut uansett:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare vellykka! bare irriterende at anlegget køøda sånn. syntes det var bra oppmøte jeg. gleder meg til neste gang!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det var bra nok jeg..

ble litt tamt med 3'er meetet, menmen..vi fikk da samlet noen i kolonna bort til metro..

ikke noe klaging. sier som olehenri sa til meg for bare noen timer siden. møter sterkere neste gang. må si at det er noe av det råeste jeg har vert med på og sett, når vi kjørte alle 3`erne etter hverander med park og grøfte lys, og se alle vi sto lina opp på streetmeetet. syntes det var bra jeg!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider