Gå til innhold

StreetMeet @ Metro Senter (Lørenskog) 16.apr

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry folkens,for at jeg svikta 3`r gjengen der nede.

Var med så mange andre fra Hamar samt mange kompisser på lillestrøm. Hadde ment å stå med dere gutta men da jeg ankom stedet ca kl 20.30 så var nesten plassen full alt. Derfor måtte jeg bare finne et sted å stå.

Fikk da uansett hilst på en del av dere gutta da. Synd det med denne drikkinga og øl knusinga og slikt men...

Veldig hyggelig å få respons på bilen og arbeidet(til tross for at bilen ikke er heeelt ferdig). Takker for det alle som kom med deet. :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han honda fyren "var med meg", bekjente av de som satt på med meg.. han herpa 3r rekka litt ja! hehe :D

Syns denna dagen var helt topp jeg!

Kom med en liten tanke på tur hjem som jeg delte med doser_86, at jeg syns at 3r golfene på østlandet sku hatt et lite treff i mnd på forskjellige steder og slik, bli bedre kjent med førere, og steder og div slike ting!

Sitt her med et digert smil om kjeften, trodde ikke at det sku være så mye folk på metro egentlig..

Fikk også overraskende mye ros for bilen, det syns jeg var hyggelig å artig!

Ser frem til flere treff!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med helga, lell om det ble 120mils kjøring tilsammen tur/retur+crusing:)

Fikk hilst på noen, som Oleee og VR6 Gunnar, hyggelige folk må jeg si. Synd med 3'er rekka ja, Snakka med Gunnar, trudde han viste veien så jeg venta bare på at han skulle kjøre, men så viste deg seg at han ikke viste vegen så jeg måtte lede han, en civic å en bmw, som jeg såg i speilene...

Håper på bedre planlegging neste gang det blir noe slikt. Jeg stiller fort ;)

Bilder og filming blir lagt opp senere :)

Var å såg på bilen din Rayander, utrolig fet den, viste ikke hvem du var av de som sto der da jeg såg på den så jeg fikk ikke slått av en prat. Sto en fotograf fyr der å tok bilder da jeg såg på den..

Mange feter biler:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagen ble passe grei, men den kolonne kjøringa fra kjeller er noe av det verste jeg har vært bort i, plutselig begynte halve gjengen å kjøre og resten som ble igjenn skjønte ikke noe. men men, håper det blir bedre til neste treff, gleder meg.

På metro var det kult, kult at de fleste 3`ere parkerte ved siden av hverandre, hilse så vidt på noen av dere, hyggelige folk og kule biler å se på..

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagen ble passe grei, men den kolonne kjøringa fra kjeller er noe av det verste jeg har vært bort i, plutselig begynte halve gjengen å kjøre og resten som ble igjenn skjønte ikke noe. men men, håper det blir bedre til neste treff, gleder meg.

På metro var det kult, kult at de fleste 3`ere parkerte ved siden av hverandre, hilse så vidt på noen av dere, hyggelige folk og kule biler å se på..

enig med det fra kjeller.. hehe plutselig så starta alle å røre på seg, så fulgte etter selv, men ingen dro ut fra plassen så jeg ble stående i innkjørsla der, venta liksom på at noen skulle kjøre, men alle stellte seg bak meg.... jeg som ikke kunne veien.. hehe men men :D

Bedre nestegang!

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med det fra kjeller.. hehe plutselig så starta alle å røre på seg, så fulgte etter selv, men ingen dro ut fra plassen så jeg ble stående i innkjørsla der, venta liksom på at noen skulle kjøre, men alle stellte seg bak meg.... jeg som ikke kunne veien.. hehe men men :D

Bedre nestegang!

Neste gang får alle 3'er kjørere komme ut av bilen å samles på en benk eller noe å snakka om hvordan vi skal gjøre det, ikke bare vente på at en skal kjøre.. jeg og vr6 gunnar kjørte bare når vi fikke telefon om at det begynte å bli fult der..

Bedre nestegang ja :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang får alle 3'er kjørere komme ut av bilen å samles på en benk eller noe å snakka om hvordan vi skal gjøre det, ikke bare vente på at en skal kjøre.. jeg og vr6 gunnar kjørte bare når vi fikke telefon om at det begynte å bli fult der..

Bedre nestegang ja :)

hehe :P

jeg og Doser_86 så bare at alle rørte på seg og vi bare " hva skjer a" og hang på.. men vi havna først i kolonna.. hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P

jeg og Doser_86 så bare at alle rørte på seg og vi bare " hva skjer a" og hang på.. men vi havna først i kolonna.. hehe

Hehe, var en annen kamerat som møtte opp en annen plass, kun MB 190er som ringte å sa at det begynte å bli fult så vi måtte komme. Så derfor vi stakk, for ingen andre stakk virka det som. Men det ble jo en bra kveld uansett, bortsett fra kolona og parkering, jeg måtte parkere bort med kiwi der etter en halltimes rundtur på parkeringsplasser på leting etter plass.. :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider