Gå til innhold

StreetMeet @ Metro Senter (Lørenskog) 16.apr

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Yess, da ble det en stor "nyhet" over StreetMeet som foregikk i Kr.sand igår kveld, som ble vist på TVNorge ikveld..

Jeg vil foreslå til dere andre, at dere tenker litt om og parkerer litt unna "der alt skjer" når dere kommer på Metro senteret...med hensyn til burning, fulle folk, kasting av søppel/tomflasker + div.. Over selve senteret er det en del rekke leiligheter der det helt sikkert bor eldre folk som vil ha fred og ro på kvelda, + at det bor en del folk rundt om også... Går vel ikke mange minuttene vi blir kasta bort sikkert, og da er det en "backup-plan", som blir å legge snuten om til Valhall i Oslo.. Og til folket som ikke er kjent da, så blir dere jo borte veldig raskt..og folket stikker hjemover..

Men HVIS da det skjer noe på Metro og folket blir borte, kanke vi også ha en liten backup vi også da? :rolleyes: Noen forslag, meninger om det?

Har lyst å treffe på flest mulig III'ere her fra forumet :)

Jeg kommer ihvertfall!

Men blir det som i kr.sand så sier jeg farvel hvis det ikke er noe annet som skjer!

Ang gamle folk på metro, bor nok en del av de der ja.. hehe.. Onkel å tante hadde leilighet der før, nok av gæmmlinger der da! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men blir det som i kr.sand så sier jeg farvel hvis det ikke er noe annet som skjer!

Det er nettopp det! Biler utenbys fra vil heller stikke hjem da, når meet'et blir oppløst som i Kr.sand.. Men vi III'ere kan da møtes for oss selv vi, hvis det er av interesse? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det! Biler utenbys fra vil heller stikke hjem da, når meet'et blir oppløst som i Kr.sand.. Men vi III'ere kan da møtes for oss selv vi, hvis det er av interesse? :)

Jaja! klart det! er med på den jeg..!

Er jo vi med III`ere som har litt vett i huggu vettu! hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og oleee har i allefall planlagt og parkere litt unna alt kaoset, vil aller helst ikke ha en stor jævla bulk i panseret eller punga dekk pga glassskår

kjipt når valhall ligger så langt unna :(

men er det ikke no flere kjøpesentere i lørenskog hvor vi 3'ere kunne møtes hvis alt skulle gå til helvette på metrosenteret?

eller et hyggelig gatekjøkken med en søt liten parkeringsplass ;)

vi 3'ere fra forumet er jo tross alt ikek den største bønsjen ..

men jeg gleder meg i allefall

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og oleee har i allefall planlagt og parkere litt unna alt kaoset, vil aller helst ikke ha en stor jævla bulk i panseret eller punga dekk pga glassskår

kjipt når valhall ligger så langt unna :(

men er det ikke no flere kjøpesentere i lørenskog hvor vi 3'ere kunne møtes hvis alt skulle gå til helvette på metrosenteret?

eller et hyggelig gatekjøkken med en søt liten parkeringsplass ;)

vi 3'ere fra forumet er jo tross alt ikek den største bønsjen ..

men jeg gleder meg i allefall

hmm.. mens vi samtidig er nedi der.. så vurderer jeg å smette innom sharif å få på nye sommerdekk.. hehe.. de jeg har nå er...................... ja...... kremt..

men blir fett å møte forumfolk! selv med en del skjønnhetsfeil på bilen.. :(

Edit: Samle 3r gjeng et sted litt unna alt folket da kanskje?

Dekk får evt sende på ei mld å si hvor! hehe 95808045

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke dra lenger opp en Triaden senter..

Ligger jo omtrent rett bak metro, og garantert plass til alle oss tre'ere der...

Og snakker om skjønhetsfeil, så vedder jg at jg har den/de største!!! doh

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel ikke så mange, så vi kan da "henge" på en bensinstasjon eller noen andre parkeringsplasser med grei nok størrelse for oss...

Jeg får ikke tia å polere eller tette frieksosen min til streetmeet... kommer hjem fra Italia fredags kvelden og må nok jobbe lørdagen fram til 15-16, men kommer det gjør jeg:D

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på motorfestivalen på lørdag 16. april, vurderer turen til streetmeet jeg også, kommer ilag med flere biler. Noen som har er bra veibeskrivelse hvordan man kommer seg til metro senter (Lørenskog) fra motorfestivalen?

Er desverre ikke så godt kjent nedi der, blir faktisk min første biltur til disse traktene :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for å parkere litt unna "der det skjer" ja,vil ikke ha masse gummi og glass over bilen. har fått ei flaske i døra mi før av en fyllik og fikk faen ikke tak i han,men hadde flaks så bulken ble ikke stor.

Men uansett vi III`ere bør samles og kjøre samla inn på metro,samtlige med park og spredere,cruisende på eet lavt gir og entre med stil :D

Og skulle det skje noe så bør vi samles et annet sted ja.

men uansett så kommer jeg til å ha med en del fra hamar som iKKe kjøre vw og slikt,men alt mulig igrunn. jo flere jo bedre,men III`erne bør kjøre samla inn.

Begynn å finn ut hvem og hvor mange som er med fra Lillehammer.

Ole Henri,kan ikke du finne ut det der oppe,så fikser jeg rundt Hamar traktene,Noen som vil ta seg av Gjøvik-Minnesund-Elverum etc??

Det hadde vært toppers,UANSETT bilmerke. Få de med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, dette er teit! Jeg tviler egentlig litt på at jeg kommer noe som helst sted ettersom utelandsoverførselen har tatt ferie eller noe slik at felgene mine enda ikke er sendt selv om beløpet skulle vært inne forrige uke :D

meeeen bare å krysse fingrene vel ;)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider