Gå til innhold

StreetMeet @ Metro Senter (Lørenskog) 16.apr

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Lederen kan vi bestemme der borte på Kjeller, jeg vet hvertfall hvor det er, så jeg er på plass hvertfall..

Ja, du sier noe der..:)

De som skal på Motorfestivalen kan vel hookes opp der og komme til Statoil'en på Kjeller? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når skal folk møtes på statoil? jeg sitter på med Tfac her på forumet.. og vi vet strengt tatt ikke helt hvor dette er.. så kanskje vi kunne hengt oss på.. riktignok er det en Golf IV han kjører.. men det tåler dere vel? hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal folk møtes på statoil? jeg sitter på med Tfac her på forumet.. og vi vet strengt tatt ikke helt hvor dette er.. så kanskje vi kunne hengt oss på.. riktignok er det en Golf IV han kjører.. men det tåler dere vel? hehe

Møte opp på statoil kjeller klokken 20.00.. :)

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier da ikke nei takk til det da..:)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som jeg er den eneste som ikke kommer :( får pusse litt rust til helga jeg da well er uansett litt langt å kjøre 8 timer for ett street meet doh

Må ikke glemme B.T.i heller ;) Hehe.. Er ikke bare Street Meet da, Golf III meet og Oslo Motorfestival :D

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som jeg er den eneste som ikke kommer :( får pusse litt rust til helga jeg da well er uansett litt langt å kjøre 8 timer for ett street meet doh

Pøh er ikke langt, er bare å hive seg i sving det, hehe :titties:

Som jeg og VR6r gjør

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere si hvem av dere som skal til motorfestivalen og når dere vurdere avreise fra motorfestivalen til kjeller.. Så jeg kan henge meg på. Litt kjipt å kjøre rundt å rundt å ikke finne frem, har printa ut kart nu men kartlesarn jeg har med meg stoler jeg ikke på, ho har vært d før me en annen å da kjørte dem 3 timer i feil retning:P

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere si hvem av dere som skal til motorfestivalen og når dere vurdere avreise fra motorfestivalen til kjeller.. Så jeg kan henge meg på. Litt kjipt å kjøre rundt å rundt å ikke finne frem, har printa ut kart nu men kartlesarn jeg har med meg stoler jeg ikke på, ho har vært d før me en annen å da kjørte dem 3 timer i feil retning:P

Jeg skal til motorfestivalen kommer ditt i 11 tiden regner jeg med, kjører en Sort golf gti 16v (Står bak på) ser du meg i nærheten av bilen så er det bare å ta tak i meg, eller prøv å skriv opp nr ditt på en lapp og fest den i viskeren, så skal jeg prøve å ringe deg. hehe

(bare et forslag)

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider