Gå til innhold

PM funksjonen virker ikke

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Full innboks og/eller sendte pm?

Nei har 3mld i innbox, ingen i utboks, og ingen i den "msg tracing" foldern.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nei. Men har prøvd å deaktiver Pm funksjonen og aktivert den igjen nå. Kunne noe prøvd å sende meg EN, ja bare EN, Og helst ikke alle på en gang.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bump

Må virkelig si at dere gjør en god jobb som administratorer.. Slik service og rask behandlingstid skal man lete lenge etter. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bump

Må virkelig si at dere gjør en god jobb som administratorer.. Slik service og rask behandlingstid skal man lete lenge etter. Stå på!

ironi ja....heh...ska jeg prøve å sende deg en PM...?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bump

Jeg svarte PM'en du sendte meg. Du har ikke oppgitt noen mail i profilen din. Jeg vet ikke irc nicket ditt. Hvordan skal jeg få svart deg hvis du påstår at du ikke får MOTTATT pm? Du er dessuten den eneste jeg har hørt si dette.

Service og rask behandlingstid? Vel, dette er ikke en lønnet stilling. Vi jobber alle her på fritiden og har et liv utenom forumet (faktisk).

Forumet er gratis og jeg synes du virker litt utakknemlig for det tilbudet Bilforumet er.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte PM'en du sendte meg. Du har ikke oppgitt noen mail i profilen din. Jeg vet ikke irc nicket ditt. Hvordan skal jeg få svart deg hvis du påstår at du ikke får MOTTATT pm? Du er dessuten den eneste jeg har hørt si dette.

Service og rask behandlingstid? Vel, dette er ikke en lønnet stilling. Vi jobber alle her på fritiden og har et liv utenom forumet (faktisk).

Forumet er gratis og jeg synes du virker litt utakknemlig for det tilbudet Bilforumet er.

Du har svart på PM jeg sendte deg ja.. doh

Hvis du leser hva problemet mitt er så skjønner du vel selv.. I profilen så har jeg oppgitt email adresse og jeg ikke slått av muligheten for at andre kan sende meg en e-mail gjennom forumet, har heller ikke slått av vcard`s, så du kunne ha lastet ned det.

instill3.JPG

Eller så kunne du vel svart i denne tråden, hvilket du gjorde etter at tråden h hadde ligget her i en snau mnd.

Jeg er ikke utakknemmlig eller noe som helst slikt. Jeg bare mener at å måtte vente så lenge for å få respons er litt i tregeste laget, litt selvironi må alle tåle.

Hvis du ikke får til vcards så kan du f.eks svare her eller sende en mail til espen.gjelsvik (a) gmail.com

Et lite hint jeg fikk i supportforumet for vbulletin var dette:

Admin CP -> Import & Maintenance -> Repair/Optimize Tables -> Check All -> Continue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også sjekke om jeg ligger i en annen usergroup som ikke tilater å sende pm`s.

Hvis du går inn på brukeren min og instillingen for "Receive Private Messages" er satt til nei, så har du feilen der.

En ting til du kan prøve er å gå inn i databasen og se om pm`ene i det hele tatt ligger der. Er vel kanskje fcuk som har ansvar for sql`n her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har pm marius. hvis jeg fortsatt får sendt da.. ;)

Når jeg prøver å sende til meg selv, så skriver jeg "Breisladdern" i "til" feltet.

Men når jeg ser meldingen i "Sendte meldinger" så står det til "BreiSladdern" med stor "S" får du/dere sjekket opp om jeg ligger inne med 2 forskjellige brukernavn noen steder?

Ta en titt her, flere som har samme problemet med vBulletin v3.x:

http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=110036&highlight=private

Lenke til kommentar
Del på andre sider