Gå til innhold

Gode/dårlige rengjørings og poleringsmidler

Ranger emnet

Hells angel

Anbefalte innlegg

Turtle koster 10 ganger mer enn produktet er verdt..Autoglym er supre saker.. mequiars er også bra.. men jeg liker det ikke så godt.. Cartek er også fine saker..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kanskje være litt forsiktig med autosolen på chromen som bolgnes sier. Men det er ikke SÅ farlig etter mine erferinger. Blir blankt som faen. Har også brukt det til å polere alutoppen på 535'en min, ble bra det. Så det er veldig fint å bruke på aluminium vet jeg.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg brukte biltema voks på bilen før eg lakkerte den og var fornøy med det.

etter lakkering så har eg brukt autoglym. i beggynnelsen var eg lite fornøyd.

men etter kvart så synst eg at det blei bra med vasking og voksing. men idag fekk eg eit nytt syn på autoglym.

ved å vaske med "tar remover" der det er asfalt flekker og annet drit først så vaske og så polere. så får du eit utrulig bra resultat viss du bruker litt tid.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider