Gå til innhold

DCN informerer: Infomøte/videokveld 02.04 kl. 19.00 på Huysman Karting!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit. Får bare håpe at det er mennesker med mere samvittighet som er vitne/har opplysninger dersom din eller min bil noen gang skulle bli ødelagt.

 

Det har aldri skjedd meg hittil...

 

Jeg har vært good guy i snart 28 år, men har etterhvert innsett at det eneste jeg har oppnådd er at alle til enhver tid forventer at jeg skal ordne opp og fikse alt uten å kreve noe tilbake. Det har ikke en dritt med samvittighet å gjøre. Jeg synes også det er jævlig kjipt for fyren med Audien, men det betyr ikke at jeg vil rydde plass på min allerede sprengfulle timeplan for å hjelpe til med noe jeg aldri har fått hjelp til selv...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvem det er, så vet du hvem det er. Tør du ikke reportere skadeverk fordi du er redd for å bli kalt sladrehank i en alder av 25+ er du feig

 

Et triks for å forklare mennesker med manglende empati hva man gjør: Sett deg i audi-eierens situasjon. Noen har knust en rute i bilen din. Han som gjorde det mangler for mye folkeskikk til å gjøre opp for seg. Ville ikke du satt pris på om noen andre ga deg navn?

 

Burde ikke det egentlig være en selvfølge ? Snart værre enn USA her jo.

 

I og med at du er litt yngre enn meg, forbeholder jeg meg retten til å skrive noen ord.

 

Jeg vil vel påstå at det er i dette forhold den skyldiges oppgave å melde seg. Hvis vedkommende derimot ikke gjør dette, kan min bror melde fra. Uansett vil det å ikke nevne navn på dette forum være en selvfølge spør du meg. At han kom i skade for å knuse en rute, behøver han ikke henges ut for her.

 

Dette har ingenting med å tørre å gjøre, det har med å ta seg av saken på en seriøs måte. Dessuten er det enda mer idiotisk at du sitter her gjemt bak en pc-skjerm, og gidder å krangle på noe du ikke har noe med.

 

Skjønte du dette, eller trenger du oversettelse på svensk?

 

/Martin

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette irriterer meg altså!

 

At folk må kommentere sånne helt utenomliggende og UAKTUELLE teamaer for saken.

 

Dette er et bilforum.

Dette er en tråd av FSR om hans treff inne på Huysmanns Karting.

Da skal folk slutte å si hva de mener om helt andre saker.

 

Det er derimot voksent av FSR å nettop nevne dette med at det desverre skjedde noen uheldige episoder, men da skal ikke folk begynne å diskutere dette. Har man synspunkter om sånnt SKAL det taes på PM!

 

Det er ikke noe allmennheten trenger å vite om hvordan triggerhappy føler det ovenfor bileier og motsatt.

 

Derimot så fører dette til negativt lys og tone ovenfor FSR og det perfekte arbeidet han gjør med å faktisk prøve å starte opp en ny bilsportsgren som mange her i norge er intressert i å være med på.

 

Hold dere til topic, ta følelsesladede utbrudd på PM til de de gjelder. Alle vi drifting intresserte har ikke noe behov for å vite noe mer om akkurat denne saken som ikke har NOE med driftingen som sportsgren å gjøre eller arrangementene til FSR. Tilsvarende forrige treff hvor noen klarte å kjøre direkte idiot på veien til treffet, og så igjen ble det debatt om denne hendelsen i trådene som var ment om treffet. Selvfølgelig er ikke en som arrangerer et biltreff ansvarlig for hvordan folk oppfører seg på vei til og fra et treff. Det må da være mulig for folk å skjønne såpass av seg selv.

 

Skal alle som mister lappen til og fra Gatebiltreffene sende regningen til Gatebilstyret da så de må ta et moralsk og økonomisk ansvar ovenfor dette?

 

Nei nettop.

mvh

Tor Morten.

 

Edit: har dere noen synspunkter mot meg eller lignende så for all del send det på pm eller mail til meg, eller de det er ment til, ikke diskuter det noe lenger her.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår