Gå til innhold

Noen som har erfaring med RF power eller type rf fronsett?

Ranger emnet

willy_

Anbefalte innlegg

jeg har RF power frontsett å synst de er ganske råe...definitivt verdt pengene synst nå jeg, så da vil jeg tro at type rf er verdt pengene og,

power serien spiller meget bra når du får satt de opp riktig og i tillegg har en bra forsterker å dra dem med, spiller høyt og spiller fint :D

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki:) har ett 1 år gammalt rockford fronsett.. tror d er punch.. hakke bruklt d siden j kjøpte nytt anlegg.. men har 1 nytt punch frontsett.. satte ekstra jbl diskanter på d.. fy å fy som d spillte! aldri hørt et fronsett spille så bra.. så da burde jo power og rf spille enda bedre å reinere da:D:D:D gleder meg till å få meg bil igjen å bygge anlegg... 100 000 ideer i hodet..

1 stk Pioneer deh 8400 mp

2 stk Rockford fosgate punch fronsett,med 2 stk Jbl diskanter ekstra på d ene

2 stk Rockford fosgate punch p2 10"

2 stk Rockford fosgate punch p2 12"

2 stk Rockford fosgate power 551x forsterkere

1 stk Rockford fosgate punch 301x forsterker

1 stk Rockford fosgate punch 800.2 forsterker

2 stk DLS 1 farad kondenastorer

When to much power just is`nt enough -- Rockford Fosgate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med å gi Type RF frontsettet mine varmeste anbefalinger ihvertfall :D Har hatt X162S settet siden det kom...og er MEGET fornøyd :)

Det som imponerte meg mest i forhold Fanatic Q settet jeg hadde sist...er at de tåler generellt en del mer, enda bedre oppløsning i diskanten og mellomtonen...samt at de ikke er like kresne på monteringa som Fanatic Q var :)

Når det gjelder Power Settet (T162S) så har jeg kun testet dette (grundig) i butikk..og bare i små doser i bil...så den helt store testingen har jeg nok ikke gjort unna :) MEN...det jeg kan si er at settet levner ingen tvil om at det er Type RF settets lillebror :D ...og skal man ta pris/ytelse i betraktning så vil nok Power settet utvilsomt gi deg mest for pengene :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når j kjøpte anlegg i sommer var d ikke helt i planen mine at d skulle bli såpass mye.. og inne j rakk å få kjøpt batterier og oppgrader dynamo vraka j bilen:( men kraftigere dynamo står på handlelista mi:D

Lyst på type rf frontsettet.. bare litt dyrt.. hehe..men så er d ikke billiig med skikkelig lyd heller daså.. :)

takk for respons...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...