Mikky Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Du har peiling på plate arbeid ! Er utrolig morsomt å se på en fyr som gjør noe sånt som det her. Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Vel. For å være ærlig gleder jeg meg mest til interiørarbeidet. Platearbeidene har vært litt sånn nødvendig onde, siden et nytt stålkarosseri (ja, de er faktisk å få kjøpt nye) er laaangt utenfor mitt budsjett. Men det er selvsagt gøy når man ser at ting blir slik man vil de skal bli! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Da var den ruta endelig bra nok. Super ble den ikke, men det får holde. Forgasseren er jo det reneste smykket! Dermed ble det også en skikkelig vulgær luftfilter-trakt slik at alt blir ordentlig synlig! Luftfilteret er 9" i diameter. Dermed bør det ikke være så veldig restriktivt. Burde selvsagt vært enda større, men det var det største jeg fant i kombinasjon med trakt. Litt får man lide for skjønnheten. Nå ble resten av motoren seende helt forjævlig ut i sammenligning... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 snadder!! :) btw skulle laga rat rod av denne her , passer seg utmerket til det oså ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Rat rod er for lettvint.:chicken: Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Arbeidet med bakskjermene går SAKTE fremover. Det er mye jobb: Lappeteppet på venstre side var lettest, så det gjorde jeg først. Dermed kunne jeg bruke den som mønster når jeg støtte på problemer i arbeidet med høyre skjerm: Den er bobbet(= kortet i bakkant) en god del. Se platebiten som ligger på gulvet bak skjermen. Så mye av lengden på bakskjermen er fjernet. Men jeg ville ikke ha en "butt" avslutning på skjermene. 32 og eldre kler det helt fint, men ikke de senere, etter min mening. Selv om jeg ikke skal ha noen tankplate, ser jeg ingen grunn til at bakskjermene absolutt MÅ stoppe likt med den nye, høye avslutningen på karosseriet? Masse eldre årsmodeller funker jo helt fint med bakskjermer som slutter mye lavere enn resten av karosseriet bak, så hvorfor ikke 33-34 Ford også? Her sees også den spede begynnelsen på høyresiden. Her er mer: Og det viktigste: De sitter bom fast - med EN skrue pr skjerm. Tas av på 0,5 min. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Får vel postwhore litt jeg da. Siden ingen andre synes rod er kult. :D Kommet langt med høyreskjermen? Fått lakkert noe enda? Og åssen ble det med den grillen du lagde selv for noen år siden? Den du angret på at du ikke sveiste med rustfri tråd. Har glemt hva slags finish du skulle gå for der. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hvordan får du de til å sitte bom fast med en skrue? Veldig interessant å følge med på prosjektet ditt, gleder meg til det blir ferdig (og det har jeg gjort i årevis) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 kult prosjekt! Regner med det står et sted i tråden, men hva slags motor bruker du her? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Bruker en 5,7 L Chevrolet V8 fra 1993 som har gått 138000 km. Begge bakskjermene er ferdige, men har ikke bilder av de enda. Grillen er den som henger på bilen og den ser foreløbig ok ut. Bla en side tilbake, så ser du bilde av den på bilen. Jeg kommer nok til å sveise den midtribben på nytt med rustfri tråd. Ellers blir den som den er. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 wow....impressive:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Da var skjermene ferdig sveist. Finish arbeide tar jeg senere. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWM Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 skal du buke skjermene eller er de bare for godkjenningsbruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Regner med han skal bruke de, siden han har brukt så mye energi og tid på å lage de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Har hørt snakk om at det blir kjøring uten skjermer.. ;) Utrolig digg prosjekt, følger med hele tiden på moldestuket! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg