realace Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Noen som har peil på hva disse ca. ligger på i Norge? 235/45/17 Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Noen som har peil på hva disse ca. ligger på i Norge? 235/45/17 Mvh Hørte noe om at Sharifs Dekksenter har fått inn de hjulene! De er godkjent for å brukes på vei også de, vel... ?!? Vet ikke prisen, men alle kjenner Sharifs! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hørte noe om at Sharifs Dekksenter har fått inn de hjulene! De er godkjent for å brukes på vei også de, vel... ?!?Vet ikke prisen, men alle kjenner Sharifs! Sharif er best:) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Stod i motorborsen forrige uke om de. Sharif skrev da at prisene var så lave at han ikke ville skrive de opp eller noe.. hehe. Send en mail til sharif eller noe å hør. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ja, han vil ikke skrive prisene, for å skåne konkurentene som holder bortimot dobbel pris!! sjekk denne linken forresten: http://www.sharif.no/default.asp?Folder=161&IdProduct=96 Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 ja, han vil ikke skrive prisene, for å skåne konkurentene som holder bortimot dobbel pris!! sjekk denne linken forresten: http://www.sharif.no/default.asp?Folder=161&IdProduct=96 Jeg har mine tanker om overnevnte så jeg kommer ikke til å legge igjen penger til de folka der. Fant en i Trondheim som skaffer det Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg har mine tanker om overnevnte så jeg kommer ikke til å legge igjen penger til de folka der. Fant en i Trondheim som skaffer det Mvh Rasist eller ? ja til flere som han sombrero selger billig å er hyggelig å snakker norsk :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Rasist eller ? ja til flere som han sombrero selger billig å er hyggelig å snakker norsk :) Nei, For all del. Men etter å ha lest kapital sin reportasje om overnevnte så vil jeg heller bruke pengene mine på de som har trolig mere rent mel i posen. uansett farge,tro eller navn.. Uansett så er dette min mening så folk må gjerne handle med de fordi om jeg ikke vil være med å undergrave de som prøver å gjøre ting etter boka.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Nei, For all del. Men etter å ha lest kapital sin reportasje om overnevnte så vil jeg heller bruke pengene mine på de som har trolig mere rent mel i posen. uansett farge,tro eller navn.. Uansett så er dette min mening så folk må gjerne handle med de fordi om jeg ikke vil være med å undergrave de som prøver å gjøre ting etter boka.. Mvh den va litt dyp :knob: kan du begrunne påstandene bedre ? Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Rasist eller ? At det i hele tatt er mulig å skrive noe sånt. :rolleyes: Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 At det i hele tatt er mulig å skrive noe sånt. :rolleyes: ser du ikke det :) :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 den va litt dyp :knob: kan du begrunne påstandene bedre ? Du får begynne å lese Kapital :D Dette er off-topic og min mening Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Du får begynne å lese Kapital :D Dette er off-topic og min mening Mvh Hva med de som ikke leser kapital? Du kan jo utdype en smule? Det ville jo forsåvidt vært til det beste for tråden. Bedre med et seriøst svar enn å starte en krig mellom barna på forumet. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hva med de som ikke leser kapital? Du kan jo utdype en smule? Det ville jo forsåvidt vært til det beste for tråden. Bedre med et seriøst svar enn å starte en krig mellom barna på forumet. Jeg har ikke tenkt å legge ut om den saken. Dere som er int. i hva som skjer hos dem får sjekke litt rundt selv. Som Hegnar sa så fint en gang.. Hvis det ser ut som en and, og høres ut som en and, ja da er det store muligheter for at det er en and... Jeg har funnet ut hvor jeg kan kjøpe R888 jeg skal ha. I Trondheim.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg har ikke tenkt å legge ut om den saken. Dere som er int. i hva som skjer hos dem får sjekke litt rundt selv. Som Hegnar sa så fint en gang.. Hvis det ser ut som en and, og høres ut som en and, ja da er det store muligheter for at det er en and... Jeg har funnet ut hvor jeg kan kjøpe R888 jeg skal ha. I Trondheim.. Mvh Vet du va det sykeste i norge er ? Vi tåler ikke konkuranse, da er det drittslenging om den billigste !!! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg