viper Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg har ikke tenkt å legge ut om den saken. Dere som er int. i hva som skjer hos dem får sjekke litt rundt selv. Som Hegnar sa så fint en gang.. Hvis det ser ut som en and, og høres ut som en and, ja da er det store muligheter for at det er en and... Jeg har funnet ut hvor jeg kan kjøpe R888 jeg skal ha. I Trondheim.. Mvh Om det er big-wheels du handler med, så sammarbeider de med sharif, da er du like langt. Jeg sier bare "go' sharif" jeg! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Vet du va det sykeste i norge er ? Vi tåler ikke konkuranse, da er det drittslenging om den billigste !!! Sier du som kaller folk rasist uten mål å mening? Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Sier du som kaller folk rasist uten mål å mening? Mvh Da må du lære å lese !!! fordi æ spurte om du va rasist ! sa ikke at du va !! så med andre ord, om noen spørr om du er dum, så er du det ... fint å vite sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Om det er big-wheels du handler med, så sammarbeider de med sharif, da er du like langt. Jeg sier bare "go' sharif" jeg! Jeg jobber for Big Wheels. Vi samarbeider ikke med Sharif, og vi holder heller ikke til i Tr.heim. Bare for å oppklare eventuelle mistforståelser :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Her var det mye SVADA... Noen som har funnet prisene på de dekka da? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Det ville jo vært helt utrolig... Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetern Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tror nok den han sikter til i Trondheim er Tempe Dekkservice. De er veldig ålrighte og de går ann å få tak i. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetern Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 ja, han vil ikke skrive prisene, for å skåne konkurentene som holder bortimot dobbel pris!! sjekk denne linken forresten: http://www.sharif.no/default.asp?Folder=161&IdProduct=96 Tror du bør sjekke litt rundt før du uttaler deg om prisene hos andre kontra sharif. Han er billig men det er faktisk fler og fler som er på samme prisnivå som han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Rasist eller ? ja til flere som han sombrero selger billig å er hyggelig å snakker norsk :) Litt kjipt når man må stå i flere timer i kø og endelig kommer fram til kassa så har han ikke det du skulle ha. Grunnen til at du da står der med skjegget fullt av postkasser er da at man ikke har fått tak i dem på tlf og ikke fått svar på mail..... *mine erfaringer* Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Tror nok den han sikter til i Trondheim er Tempe Dekkservice. De er veldig ålrighte og de går ann å få tak i. :) Faktisk ikke.. naboen :) Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Her var det mye SVADA... Noen som har funnet prisene på de dekka da? Hehe, temmelig lal tråd sombrero Ingen som vet ca priser på disse dekkene? Uansett dim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hehe, temmelig lal tråd sombrero Ingen som vet ca priser på disse dekkene? Uansett dim... Jeg var akkurat hos Sharif og kjøpte R888 i 195/55-15 til 795kr pr. stk. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Oi, grabba =) Det var billigere enn jeg trodde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Men heter egentlig dekket Toyo Trampio R888, eller er det Toyo Proxes R888? Eller er dette to ulike dekk? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Det tror jeg ikke... Men har stussa på det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg