Gå til innhold

Toyo R888

Ranger emnet

realace

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt å legge ut om den saken. Dere som er int. i hva som skjer hos dem får sjekke litt rundt selv. Som Hegnar sa så fint en gang.. Hvis det ser ut som en and, og høres ut som en and, ja da er det store muligheter for at det er en and... Jeg har funnet ut hvor jeg kan kjøpe R888 jeg skal ha. I Trondheim..

Mvh

Om det er big-wheels du handler med, så sammarbeider de med sharif, da er du like langt. Jeg sier bare "go' sharif" jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sier du som kaller folk rasist uten mål å mening?

Mvh

Da må du lære å lese !!! fordi æ spurte om du va rasist !

sa ikke at du va !!

så med andre ord, om noen spørr om du er dum, så er du det ... fint å vite sombrero

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han vil ikke skrive prisene, for å skåne konkurentene som holder bortimot dobbel pris!!

sjekk denne linken forresten: http://www.sharif.no/default.asp?Folder=161&IdProduct=96

Tror du bør sjekke litt rundt før du uttaler deg om prisene hos andre kontra sharif. Han er billig men det er faktisk fler og fler som er på samme prisnivå som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasist eller ?

ja til flere som han sombrero selger billig å er hyggelig å snakker norsk :)

Litt kjipt når man må stå i flere timer i kø og endelig kommer fram til kassa så har han ikke det du skulle ha. Grunnen til at du da står der med skjegget fullt av postkasser er da at man ikke har fått tak i dem på tlf og ikke fått svar på mail.....

*mine erfaringer*

http://www.bilprodukter.no

- Nissan Skyline

- Nissan 200sx *solgt*

- Bmw E36 318is Coupè *solgt*

- Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...