Gå til innhold

Andy's Bmw 318i E36

Ranger emnet

Soberg

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der kom pakken med ruta på døra, har åpnet og den ser bra ut.. så nå er det ned i garasjen å rydde ut alt glasset som ligger i døra og rundt om i bilen og montere den nye ruta.. blir nok en stor vask på den også..

Bilder av ny lyktene osv kommer i kveld..

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig montert ruta, var litt mer arbeid en jeg hadde trodd..

Men å få ut alt det knuste glasset var mest arbeid.. ruta eksploderer jo i tusen små bitter.

Fikk ikke tatt noen bilder, har ikke kamera hjemme og kompisen min måtte jobbe så bilder kommer i morgen..

Men har montert M3-speila også babyhmm?

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer bilder, har endelig fått kamera til bake.. og siden min kompis er så treg med å sende bildene kommer flere bilder når han gidder å sende..

Nye baklyktene:

M3%20(3).JPG

M3-speila:

M3%20(1).JPG

M3.JPG

Ny ruta:

M3%20(2).JPG

Framover blir det å gjøre ferdig stereoanlegget. Alt har stått stille etter innbruddet..

Og ny innredning er også på planen.

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er jo ingenting, og jeg skjønner fortsatt ikke motivene på bildene dine!

Prøv å gjør om bildene i dette såkalte PAINT programmet, så kan du lage pil til det som er motivet ditt.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fint arbeid andreas! Liker at du henger deg opp i de små detaljer, synd det der med ruten vi skulle fått tak i dem som driver med slikt her på mo...

Fortsett det fine arbeidet :)

i'll be watching u alacocaina

[x] 87- Volvo 740 GL -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95317&page=1&pp=15

[x] 86- Golf II GTI 16v -> Byggeprosjekt kommer på veien så fort jeg får råd..

[x] 88- Golf II 1.6 -> Knust etter uvennlig møte med Camry.. *skrotet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...