Olsen_nissan Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 modden min!!! håper på komentarer, ris/ros Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Fargen var spesiell og så fake ut,felgene litt for store,intercooleren var for stor (det må du slutte med,det er ikke noe tøft med en 1,5 meter lang ic) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 MR.156 skrev: Fargen var spesiell og så fake ut,felgene litt for store,intercooleren var for stor (det må du slutte med,det er ikke noe tøft med en 1,5 meter lang ic) syns ikke felgene var for sore jg da!!!:P men men!! d andre har u vell rett i!!! takker for komentar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Felgene har feil lysfarge, Breddingen er uklar og passer ikke så godt, fargen er desaturated, ICen er altfor stor, felgen bak er flat..i tillegg er felgene litt for store.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 jg er ikke så flink enda, er ganske ny innenfor d prorammet!!! mn prøver å bli bedre!! takker for komentarer, skal prøve å huske på d t neste modd!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrowLiner Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ja hvor skal jeg begynne.... Det første som slår en er den IC'en, den kan ikke være "klippt" inn.... du må legge den bak det originale hullet i fronten. Det er ganske enkelt å ta en kopis av fronten og klippe ut den biten som du vil at IC'en skal vises gjennom. så endrer du litt i forhold til lys og liknende ved hjelp av farger(og intensitet på fargene). Felgene.... ja.... du må finne felger som har nogenlunde samme farge speiling som det du har på bildet fra før. Så så må du endre utseende på dem sånn at de passer ved å bruke "Free Transform(Ctrl + T)" for å få det til å se ut som at de faktisk sitter på bilen. Det tar lang tid å få det rett men det er bare å øve. Fargen.... det er mange måter å gjøre det på og jeg mener det står litt om det på veileder delen. anbefaler å sjekke der. Noen velger å "klippe ut" alt det en skal farge og legge det oppå bildet igjen med en annen farge for at det skal bli en annen farge, men det er og mange ting Photoshop kan gjøre for deg med farger. Ja det var litt fra meg. Og husk det skal være morro..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 FrowLiner skrev: ja hvor skal jeg begynne.... Det første som slår en er den IC'en, den kan ikke være "klippt" inn.... du må legge den bak det originale hullet i fronten. Det er ganske enkelt å ta en kopis av fronten og klippe ut den biten som du vil at IC'en skal vises gjennom. så endrer du litt i forhold til lys og liknende ved hjelp av farger(og intensitet på fargene). Felgene.... ja.... du må finne felger som har nogenlunde samme farge speiling som det du har på bildet fra før. Så så må du endre utseende på dem sånn at de passer ved å bruke "Free Transform(Ctrl + T)" for å få det til å se ut som at de faktisk sitter på bilen. Det tar lang tid å få det rett men det er bare å øve. Fargen.... det er mange måter å gjøre det på og jeg mener det står litt om det på veileder delen. anbefaler å sjekke der. Noen velger å "klippe ut" alt det en skal farge og legge det oppå bildet igjen med en annen farge for at det skal bli en annen farge, men det er og mange ting Photoshop kan gjøre for deg med farger. Ja det var litt fra meg. Og husk det skal være morro..... takk for komentar!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter meter Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Olsen_nissan skrev: syns ikke felgene var for sore jg da!!!:P men men!! d andre har u vell rett i!!!takker for komentar!! syns jeg har sett de felgene på en viper ,,, :-P smooth bildet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Peter meter skrev: syns jeg har sett de felgene på en viper ,,, :-P smooth bildet!! riktig d!!!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg