tness Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Har Mika Salo kontrakt i år? Jeg har fått for meg at han ikke skal kjøre i år? Noe jeg synes er ganske rart, fordi han er jo blandt topp 5 av førere i formel 1. Hvem vinner i år? Kimu Raikonen er et tips, outsider! Men unner David Coultard seieren. Ferrari vinner vel i år som i fjor. Gørr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Montoya for jeg håpe klarer seier i år. Willams starter med helt ny bil i år..:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulti_Man Skrevet Februar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 Håper også at Monty vinner, men er redd at den dusten Schumi vinner igjen. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg