Gå til innhold

Kjøpe Nos-flaske ?

Ranger emnet

saab_alex

Anbefalte innlegg

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

hva er det egentlig som koster a... er det flaska, gassen eller systemet.

bare flaska koster 2400 sa du, er det uten gass, hvor får jeg kjøpt det????

mvh Alexander

http://www.sverrekahrsracing.no

Tlf. 22 16 46 00

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jonte

Huff da :)

Det er jo ikke noe kult å begynne å briefe med noe du ikke har.

Det er harry..

Ha en NOS flaske baki bilen for syns skyld. Så klistrer du noen merker på bakluka der det står V8 Bi-Turbo.

lol lol lol lol

jadajada, da veit jeg hva dere mener, men jeg ER harry og har faktisk ikke tenkt å klistre v8 bi-turbo bakpå:rolleyes: :rolleyes:

er det så veldig vanskelig for noen å skjønne at jeg vil ha den? uten at dere må kverrulere på alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

be-4-you.com har også lystgass-systemer. Men det er ikke nos sine. Men du får sikkert kjøpt flasker der..

jadajada, da veit jeg hva dere mener, men jeg ER harry og har faktisk ikke tenkt å klistre v8 bi-turbo bakpå

er det så veldig vanskelig for noen å skjønne at jeg vil ha den? uten at dere må kverrulere på alt

bra du er ærlig!! :)

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadajada, da veit jeg hva dere mener, men jeg ER harry og har faktisk ikke tenkt å klistre v8 bi-turbo bakpå er det så veldig vanskelig for noen å skjønne at jeg vil ha den? uten at dere må kverrulere på alt

Nei jeg forstår deg.. Drit i hva gutta sier kjøp deg en Nos flaske.. Synes det ville vært kult uansett.. Sef. ville det sikkert være mer moro om det er kopla opp, men uansett er det ett greit skritt på veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Nei jeg forstår deg.. Drit i hva gutta sier kjøp deg en Nos flaske.. Synes det ville vært kult uansett.. Sef. ville det sikkert være mer moro om det er kopla opp, men uansett er det ett greit skritt på veien..

:) :) :) :) fint dere er enig, noen bare MÅ slenge noen komentarer!! det er ikke så lett for en 17 åring og kjøpe nos, innstalere det og samtidig ha økonomi til det..

mvh Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) :) :) :) fint dere er enig, noen bare MÅ slenge noen komentarer!! det er ikke så lett for en 17 åring og kjøpe nos, innstalere det og samtidig ha økonomi til det..

mvh Alexander

Men, hva skal du med det da?

Bare briefe? Så folk trur du har NOS? Eller skal du faktisk ha NOS i senere tid, men du har bare penger til flasken?

Eller skal du ha flaska der fordi den ser stilig ut? Men, du skal ha NOS merket på?

Hvorfor ikke skaffe deg et brannslukkingsapparat som er chromet eller noe? Det har liksom en funksjon..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Men, hva skal du med det da?

Bare briefe? Så folk trur du har NOS? Eller skal du faktisk ha NOS i senere tid, men du har bare penger til flasken?

Eller skal du ha flaska der fordi den ser stilig ut? Men, du skal ha NOS merket på?

Hvorfor ikke skaffe deg et brannslukkingsapparat som er chromet eller noe? Det har liksom en funksjon..

Jonte hvorfor svarer du sånn på poster ?? Spør han ettermeningen din ?? Nei !! Er det kun for å få poster ?? Du trenger jo ikke bry deg om hva han skal med den, alt du trenger å vite et at han spørr om hvor han får kjøpt den, og om du veit det kan du svare på det, ikke kom med alt dette pisset..

Sorry alex_ander3@hotmail.com at jeg postet inn en ganske offtopic post i tråden din. :) Er bare at jeg har begynt å irritere meg ganske mye på slike totalt usakelig poster.

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Jonte hvorfor svarer du sånn på poster ?? Spør han ettermeningen din ?? Nei !! Er det kun for å få poster ?? Du trenger jo ikke bry deg om hva han skal med den, alt du trenger å vite et at han spørr om hvor han får kjøpt den, og om du veit det kan du svare på det, ikke kom med alt dette pisset..

Sorry alex_ander3@hotmail.com at jeg postet inn en ganske offtopic post i tråden din. :) Er bare at jeg har begynt å irritere meg ganske mye på slike totalt usakelig poster.

Jeg er ikke ute etter flere poster. Jeg bare lurer på hvorfor? Er det noe galt i det? Det er ikke ment som negativ kritikk.. (eller, min mening om sånn briefing om noe man ikke har er negativ).

Jeg bare lurer på hvorfor. Og om jeg lurer på hvorfor, så spør jeg. Så greit er det.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S4 2.2TQ

hehe syns det hørtes kult ut å ha en NOS flaske i bagasjerommet, jeg! ;)

hadde vært fett det.

men er det mulig å få tak i chrommede brannslukkningsapparater??!

Har sett noen...

Vet ikke om dem er chrommet i ettertid, eller om dem selges sånn :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

helt i orden det:)

noen må få slengt ut litt dritt veit du *host*JONTE*host*, dem klarer ikke å holde det negative drittet i sin egen hjerne:mad:

mvh Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt i orden det:)

noen må få slengt ut litt dritt veit du *host*JONTE*host*, dem klarer ikke å holde det negative drittet i sin egen hjerne:mad:

mvh Alexander

Jeg bare spør. Er det så galt også nå?

Er det ikke sånn, om du lurer på noe så spør man?

Dessuten synes jeg at jeg kom med flere saklige spørsmål? Kan du ikke bare svare på dem da?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S4 2.2TQ

hehe syns det hørtes kult ut å ha en NOS flaske i bagasjerommet, jeg! ;)

hadde vært fett det.

men er det mulig å få tak i chrommede brannslukkningsapparater??!

Yepp, får kjøpt det.... Litt for tidlig på dagen til jeg husker hvor jeg har sett det... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider