hamansen Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Har vært å prøvd noen pene kantfelger som jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe til Vectraen min... hva tror dere om dette?:) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hadde hvert bra med no flere bilder da. ser ikke hvordan felgen er :rolleyes: Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Er jo jævlig poppis med 9x16 da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 En kompis av meg som tok det, har bare det:/ men slik ser felgen ut, Rondell.. :titties: Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg