Gå til innhold

ØK: div. gøy til volvoen :)

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

E en del ting eg e på jakt etter til bilen min.. sjå signatur..

Ny turbo til B230FK som levera nok luft til at eg kan ta ut ca 300 hesta, må ikkje vere for stor for vil ha litt bånndrag igjen.

Girkasse, Getrag 265 (også adapterplate, mellomaksling, og anna som må til for å stappe den i en 240)

Større dyser til FK motoren, må naturligvis greie litt over 300 hesta dei og..

Burde kanskje hatt er bedre grenrør enn det orginale 940 grenrøret..

trur d va alt for denne gang :)

ehh.. trur kanskje eg må ha ny clutch og sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sexy motor, seter, bremser

;)

mye skal du ha for de diverse?

kom med bud men er risikabelt å begynne å sele i deler. da må j neste ha fått solgt motoren så d ikke kommer en å vil ha alt

mulig jeg lager en prisliste på alt og ser ann hva som skjer. jeg her en bil formye å tenke på om dagen så pruting på hele prosjektet er mulig

locked: motor med alt tilpasset volvo. 60.000. er mye bra deler der. da følger bensinpumpe. slanger jordingsledninger. ALT med

har 3" eksos kappet i 3 oxo men det bør lages nytt da det er sveiset noen ganger

ring å ta en prat om det er intresangt Frderfik 92217804

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60.000 ja... litt mer penger enn jeg har for tiden.. men for den prisen har jeg altså motor, girkasse, mellomakslin, alle slanger ledninger rør osv. intercooler og det er egentlig plug & play i en 240..?

hvor mye hk snakker vi om i denne motoren egentlig? 3-4-500(?)hk uten problemer eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E en del ting eg e på jakt etter til bilen min.. sjå signatur..

Ny turbo til B230FK som levera nok luft til at eg kan ta ut ca 300 hesta, må ikkje vere for stor for vil ha litt bånndrag igjen.

Girkasse, Getrag 265 (også adapterplate, mellomaksling, og anna som må til for å stappe den i en 240)

Større dyser til FK motoren, må naturligvis greie litt over 300 hesta dei og..

Burde kanskje hatt er bedre grenrør enn det orginale 940 grenrøret..

trur d va alt for denne gang :)

ehh.. trur kanskje eg må ha ny clutch og sombrero

Nå har jeg riktignok ikke montert alle gromsakene, og har heller ikke noe å selge deg, men jeg tror du finner oppsettet du skal ha på denne siden min:

http://home.online.no/~kjet-sk/volvo242ny.htm

....mye over 300 hk blir det neppe, men det er relativt rimelige deler og gir forhåpentligvis en kjørbar motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60.000 ja... litt mer penger enn jeg har for tiden.. men for den prisen har jeg altså motor, girkasse, mellomakslin, alle slanger ledninger rør osv. intercooler og det er egentlig plug & play i en 240..?

hvor mye hk snakker vi om i denne motoren egentlig? 3-4-500(?)hk uten problemer eller?

jepp det er det.alt er bolt on. alt følger med. må borres 2 hull i traversen for å få nedi motorfestene. dette er en komplett motor som passer i alle volvo 200 serie biler

denne skal gi garantert 370 hk da dette er en motor som er bygget mange ganger før. er bygget på de beste org delene i motoren så det skal jo holde lenge.

60 er ikke galt for en slik motor det kan du spørre hvem du vil om som har drevet litt med det. se bare på delene og hva som sitter på motoren.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider