Gå til innhold

vil du ha racing følelse på kontoret??

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

netthandelen har no racing kontorstoler

http://www.netthandelen.no/pic/LI7001R.jpg

litt dyr men sånn vil eg ha:):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig kopi, den ekte greia er Recaro Corium. Original skinnstol med elektriske justeringsmuligheter (høyde også!!). Og selvsagt justerbart korsryggstøtte! Weee! Pris? Nja, hvis 1800 kr er drøyt så koster Recaroen 1900 britiske pund eller 2400 € om du vil. You do the math.

RECARO%20Corium.jpg

Julenissen vet hva jeg ønsker meg hvertfall.

Edit: Husk å legge til MVA på prisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man alltid betale mest mulig for at det skal være best? jeg tror ikke du blir en bedre "sitter" med tanke på hva du sitter i... jeg for min del skriver nok ikke noe raskere eller tregere fordi jeg sitter på en plaststol her på tg enn "go'storn" hjemme...

å skal du sitte godt så spis mer ;)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man alltid betale mest mulig for at det skal være best? jeg tror ikke du blir en bedre "sitter" med tanke på hva du sitter i... jeg for min del skriver nok ikke noe raskere eller tregere fordi jeg sitter på en plaststol her på tg enn "go'storn" hjemme...

å skal du sitte godt så spis mer ;)

Alt handler om følelser ;) Følelse av og ha noe ingen andre har og alle misunner deg og din eiendel er priceless :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider