Gå til innhold

Effekt anl.

Ranger emnet

Freddie-

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg effekt anlegg nå i nermeste fremtid til min A4 tq 96mod. Spørte TS-racing, dem sku ha 6000kr, rustfritt fra cat venstre side, tror det er simons effekt anlegg dem forhandler, men er ikke sikker. Er det noe og ha eller? Noen som har andre forslag til effekt anlegg? Vil prøve å holde meg innen for 6000kr!.. Og noen som vet hvor mye ekstra jeg må ut med der som jeg skal ha dubble ender, altså en på høyre og en på venstre side med 2x enderør... ?

På forhand takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel kan muligens bli litt vanskelig tror jeg, siden du har "reserve-dekk-rommet" rett under høyre siden på bilen bak, men kan muligens gå.

Jeg kjøpte Ferrita effektanlegg, det koster 5k ca. Det monterte jeg da på selv, superlett. Gjort på 20min.. (60min på å få av det gamle, måtte sages av :P)

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel kan muligens bli litt vanskelig tror jeg, siden du har "reserve-dekk-rommet" rett under høyre siden på bilen bak, men kan muligens gå.

Jeg kjøpte Ferrita effektanlegg, det koster 5k ca. Det monterte jeg da på selv, superlett. Gjort på 20min.. (60min på å få av det gamle, måtte sages av :P)

Hvor kjøpte du det a? rustfritt? fornøyd? ulemper? fordeler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du det a? rustfritt? fornøyd? ulemper? fordeler?

Rustfritt ja, bestille det via krb trading.

Ulemper - tja, litt lite lyd.

Fordeler - tja, passe lyd i anlegget, bråker ikke så mye ved langkjøring.

Så det jeg vil frem til er at man hører ikke effektanlegget så veldig, men det er akkurat slik jeg ville ha det. Slipper å få så vondt i huet ved kjøring på litt lengere distanser.

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustfritt ja, bestille det via krb trading.

Ulemper - tja, litt lite lyd.

Fordeler - tja, passe lyd i anlegget, bråker ikke så mye ved langkjøring.

Så det jeg vil frem til er at man hører ikke effektanlegget så veldig, men det er akkurat slik jeg ville ha det. Slipper å få så vondt i huet ved kjøring på litt lengere distanser.

Men en stor forskjell fra orginal anlegg er det? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider