partypulp Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg er på utskikk etter en Nissan Primera P10 hatchback modellbil. (sånn til å bygge selv) Om noen kommer over noe sånt.. please PM meg :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Heter Primera noe annet i Japan? Søkte på Primera på HLJ.com og fant ikke noe, men siden alle settene er laget i Japan kan det hende den står under noe annet... om den heter noe annet da. Det vet jo ikke jeg :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Fins tamiya primera p10 sedan jtcc i skala 1:24, men den er oop, så eneste mulighet blir å kjøpe fra ebay. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hm er jaggu ikke sikker på om den heter no annet der borte jeg. Jeg har funnet diverse primeraer på ebay, men ikke i hatchback utgaven. Jaja får lete videre :) Takk for svar iallfall. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 lyst på sierra som byggesett eg. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 skal du få tak i sierra,så er den letteste måten på ebay. sierra har ikke blitt produsert på mange år,og kommer trolig ikke til å bli det igjen. på ebay så så går de fra 25-50$. det er laget 3 versjoner,en sierra rs 500 trampio,en sierra rs 500 eggenberger og en sierra xr-4i,og den siste er vanskligst å få tak i. har selv 2 sett av trampio og et sett av eggenberger versjonen. og det er selvsagt tamiya kvalitet. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg