ibanez Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Heisann! Formaterte idag, og installerte mirc og nonamescript. Joina da bilforumet.net på efnet, men ble banna tvert jeg joina kanalen, med teksten "Script kid die" Har etter det vært banna, skjønner ikke hvorfor jeg ble banna med det første, har jo brukt nonamescript hele tiden før, og det har aldri vært noen problemer. Så om dere hadde giddi og unbanna meg, og fortalt meg hva jeg gjorde galt kan jeg få ordna opp i det. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Den ban`en er lagt inn i botene, så jeg kan iallefall ikke slette den, og jeg tror ikke han med tilgang til botene sletter den heller. Jeg vil anbefale deg å bruke ett annet script Hilsen Fredrik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hmm jaja, får vel gjøre det. Men hvorfor blir jeg banna pga nonamescript? Sitter en kamerat rett ved siden av meg med akkurat samme oppsett som meg, og jeg har alltid brukt det før.. Så skjønner egentlig ikke problemet Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Og jeg kommer ikke meg inn, det sier at det er fullt på kanalen.. hmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Er pga du har 'script' som ident hvis jeg ikke tar feil. Du kan prøve å gå under Options -> Connect -> Identd. Så prøv og forandr det som står der. Har ikke samme script selv så vet ikke helt hvordan de har løst det. Verdt ett forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 skift ident ja. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Kimman: Det er fordi botene setter en limit, vet ikke hvorfor, men den økes etterhvert som folk joiner. Kan være at du prøvde akkurat når 4-5 stk akkurat hadde joina, og boten ikke rakk å sette opp limiten. Prøv igjen senere du. Ja det var nok identen, skifta den etter at jeg reinstallerte nnscriptet. Var ikke bevisst en gang, men jeg kom da inn ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Kimman: Det er fordi botene setter en limit, vet ikke hvorfor, men den økes etterhvert som folk joiner. Kan være at du prøvde akkurat når 4-5 stk akkurat hadde joina, og boten ikke rakk å sette opp limiten. Prøv igjen senere du. Ja det var nok identen, skifta den etter at jeg reinstallerte nnscriptet. Var ikke bevisst en gang, men jeg kom da inn ;) det med at botene setter limit automatisk er ganske smart i grunn, fordi at det er flere måter å "angripe" en kanal på irc, den ene er at man fyrer opp et "script" som sender inn MANGE, og da mener jeg MANGE boter som spammer så går de ut og inn ut og inn av kanalen mens de spammer sånn at folk detter ut av irc pga at systemet overloades. Når man da har boter som setter limiten til 5-6 stykker over det som er på kanalen til en hver tid, så stoppes dette lettere.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg