Gå til innhold

Golf einser cab prosjektet...

Ranger emnet

DrLaban

Anbefalte innlegg

Blir diesel i den... TDi :) litt sært som resten av bilen...

Har nytt krommet listverk (som nå er montert) på hele bilen.

En som driver lakkverksted/oppretterverksted i Tromsø som har en einser med en 1,9TDI fra A4 i....den går noe helt vanvittig. Skikkelig sleeper, fordi den ikke ser ut... Kommer til å bli dritkult med TDI i din! Gelder meg til søndag!!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En som driver lakkverksted/oppretterverksted i Tromsø som har en einser med en 1,9TDI fra A4 i....den går noe helt vanvittig. Skikkelig sleeper, fordi den ikke ser ut... Kommer til å bli dritkult med TDI i din! Gelder meg til søndag!!

Veit de går fælt.. En kompis som jobba på møller lurte på å bytte ut Cupmotoren i sin 2'er med en slik en.. Var mer lyden jeg tenkte på da *tøff tøff* høres bare tøft ut i bokstaver... ;)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte reise fra værste idag uten å ha fått gjort noe særlig.

Sliter med at det er fryktelig mye pollen inne på det nye værste.

Når man hoster så man har blodsmak i munnen er det ikke mye moro å jobbe... i tillegg til å nesten ikke ha pust igjen.

Dette betyr at bilen ikke blir klar til søndag. Må komme meg til doktoren på mandag og få noe sterkere allergimedisiner.

Bad news... men jeg har ikke så lyst å stille med en uferdig bil..bare for å stille liksom. LItt kjiipt detta nå som alt virka så lovende. :(

550 spenn rett i dass på prøveskilt også... men men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte reise fra værste idag uten å ha fått gjort noe særlig.

Sliter med at det er fryktelig mye pollen inne på det nye værste.

Når man hoster så man har blodsmak i munnen er det ikke mye moro å jobbe... i tillegg til å nesten ikke ha pust igjen.

Dette betyr at bilen ikke blir klar til søndag. Må komme meg til doktoren på mandag og få noe sterkere allergimedisiner.

Bad news... men jeg har ikke så lyst å stille med en uferdig bil..bare for å stille liksom. LItt kjiipt detta nå som alt virka så lovende. :(

550 spenn rett i dass på prøveskilt også... men men :D

Uff da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte jage Thomas hjem fra Værste igår kveld da han hosta så jævlig at vi trodde han TUB elns....

Det er litt for mange detaljer på bilen til at Værste-gjengen kan fullføre hele prosjektet uten Thomas.....surt men sant : gråter :

Så vi får håpe kvakksalveren gir han noe ordentlig sterkt så han får fullført dette til neste uke.

PS! Det blir sinnsykt bra.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fari å, jeg som hadde gledet meg til å se bilen din i morgen/dag;) hehe..

Jaja, lykke til med allergien da:)

Reiser nedover nå jeg, midt på mørkenatta, kommer sammen med en kamerat i cammelon 2'ern, med lambo's og vr6, hyggelig om noen på forumet hadde kommet bort og sagt hei eller no;)

Kim:)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, brun.. thumpsup

no har eg lest alle 11 sidene, og eg tror eg har lest tråder om bilen tidligere (husker felgene hvertfall), og så kommer eg til siste side og då var det ingen bilder.. nedtur..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i full gang igjen. Dr Feelgood hadde kur for allergien og i går jobbe jeg som en gal på værste hele kvelden uten det minste snev av problemer :D

Kveldens program var som følger:

- Glassblåsing/lakkering av støtfangerbraketter

- Lage noen "hemmlis" braketter :rolleyes:

- Montering av bensintank

- Montering/modding av påfyllingsrør

Ett par shots...

mekk.jpgmekk2.jpg

DSC01507.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider