Gå til innhold

Golf einser cab prosjektet...

Ranger emnet

DrLaban

Anbefalte innlegg

Hadde ikke du et bilde hvor bilen lå nedpå den gummiklossen på 30mm?? Med 30mm+++ senk til må du nok lage meier under bilen...kan donere noen gamle treski så du beholder old-skool-temaet:D Blir helt vanvittig den bilen din, det kommer til å være den som setter standarden som andre prøver å følge!

Stemmer det ;)

DSC00306.jpg

Jeg kommer til å justere opp gewinden litt når jeg kjører slik at jeg har bittelitt fjæringsvei, men på treff så justerer jeg alt helt i bunn.

Veiskrape sombrero

Målet mitt er at bruene foran skal ligge på bakken nå den står på treffene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ohhhh sånne kunne jeg tenkt meg også. ebay.de eller? Hva heter de? Pris?

Dette er noe spesialgreier, så jeg aner ikke hvem som er produsenten.

Prisen på de skal opprinnelig være ca. 3400,- Jeg fikk de for 1100,- ;)

Mye penger for ett par fjærbeinslager.. men jeg skulle ha dem.

Så maksbudet jeg la inn var på 2000,- :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe spesialgreier, så jeg aner ikke hvem som er produsenten.

Prisen på de skal opprinnelig være ca. 3400,- Jeg fikk de for 1100,- ;)

Mye penger for ett par fjærbeinslager.. men jeg skulle ha dem.

Så maksbudet jeg la inn var på 2000,- :D

Hva kalles det på tysk da?

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ;)

Jeg kommer til å justere opp gewinden litt når jeg kjører slik at jeg har bittelitt fjæringsvei, men på treff så justerer jeg alt helt i bunn.

Veiskrape sombrero

Målet mitt er at bruene foran skal ligge på bakken nå den står på treffene ;)

Helt vilt! Digger det! Skulle ønske jeg fikk sett den live på treff i sommer, men kommer meg dessverre ikke på noen treff:( Følger spent med på fremdriften her....når regner du med at den er ferdig hos lakkerer?

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du et bilde hvor bilen lå nedpå den gummiklossen på 30mm?? Med 30mm+++ senk til må du nok lage meier under bilen...kan donere noen gamle treski så du beholder old-skool-temaet:D Blir helt vanvittig den bilen din, det kommer til å være den som setter standarden som andre prøver å følge!

Hehe, da da begynner du nærme deg høyden jeg hadde på min grønne sombrero Der var det ikke plass til en finger under alt som var, ETTER at rammevangene var naturlig slitt flate, og bunnpanna var godt opptrykt m'm

Stå på videre, dette blir bra! Men er nok litt misunnelig på fjærbeinslagera dine..... angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider