Eurofighter Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 bare lurer på hvordan i granskauen dere får Escuden over 1500 eller i det heletatt over 500, min vil bare ikke....prøvd en del forskjellig, den er trimma til 18xxhp og har supersoft........men NEIDA funker ikke..... prøvd med blaute dempere, max makrtrykk, senket bak men hevet fremme osv, men jeg får den ikke til og steile :o Er det noen som hadde giddet og tatt noen screens eller noe og postet?? det er litt enklere enn og si ditt og datt når jeg ikke hvet hvilken vei på skalaen som er ditt og omvendt :op På forhånd takk! Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Du kan gjøre det med gt one & Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Da kan du kjøre 1500km/t med begge hjula planta i bakken. Har laga en bil med 160000hk. + at jeg har kjørt en ZZII rundt Test Course på 17,6 sek:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 ok takker :) ska teste nå :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 fikk denn opp i 747 på superhard og av en eller annen grunn ikke mer enn 748 på supersoft hmmmmmmm.........er jo en del hehe men er jo mangen som har hatt over 1500....... Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Er om å gjøre å få med seg mest mulig fart ut av svingen... Jeg har 1550km/t med det oppsettet der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 hvordan skal en få med seg fart ut av svingen når bilen skraper opp i kanten hele tiden?? er jo UMULIG og svinge litt ned :rolleyes: Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Syns sånt ødelegger spillet som liksom skal være en bilsimulator. Selv om jeg digger spillet da :) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 ikke vær ei hore da bionic, det er bare ett spill :D hehe når man begynner å bli lei, kan man kjøre escudo :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 funker dette på GT2, eller er det kun på GT3? Jeg har nemlig ikke PS2, men har lyst til å prøve. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 anabolepoloider her.. eller nå hvordan nicket hans skrives, får en bil opp i 2075 km/t...drar på bakhjula....ser bra ut...haha får til å stå å børne på stedet....artig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Har kjørt ZZII'n i over 6000km/t... på bakhjula... Dette var vel å merke en hybrid med 3000gamp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Kjipern det pølser!!!! Klarte 2158,9 km/t med GT-One med 1350 hk eller noe (ikke no gamesharkgreier) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Kas oppsett hadde du på gt-one'n? kossn fikk du 1350hk på an? Eg fikk escudoen opp i 1458km/t i går... Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Hells angel Kas oppsett hadde du på gt-one'n? kossn fikk du 1350hk på an? Eg fikk escudoen opp i 1458km/t i går... Kjørte med det oppsettet som står over her. Har vel kjøpt alt som går an å kjøpe til bilen og byttet olje da, endte hvertfall på 1350 hk. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg