Janza Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 sikkert ikke den første som spørr om dette, men har en 320 84mod. hvilken årsmodeller har likt ledningsnett. sånn at jeg kan ta en 2,5l fra en ex: 87mod å sette rett inn, eller er det forskjelig der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Skal være samme ledningsnett hvis opp til 9/87 hvis jeg har forstått det riktig ;) Så da skal det bare være å bytte rett over Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ALT gfår da... bare å BRYKE LITTT MAKT !!! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ALT gfår da... bare å BRYKE LITTT MAKT !!! sombrero Hehe :P det går jo også ann ;) men tror det var en som skulle bytte fra 86-88' her på forumet.. han hadde ett par problemer hvis jeg ikke husker feil, men tilogmed 9/87 skal gå helt fint.. helt like biler og ledningsnett :) Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 ok fant nemelig motor 325 87mod. så lurer litt på om jeg kansje skal kjøpe vis ikke den er solgt.. takker for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hva burde følge med av deler? for at det skal gå lettest mulig å bytte motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hva burde følge med av deler? for at det skal gå lettest mulig å bytte motoren? Motorledningsnett, innsprøytningshjerne, girkasse og mellomaksel. Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 ok, men trenger ikke noe annet ledningsnett en det som står i bilen min nå vis jeg finner motor før 9/87 ikke sant..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 ok, men trenger ikke noe annet ledningsnett en det som står i bilen min nå vis jeg finner motor før 9/87 ikke sant..? Har lest og hørt at det skal være bankers, men jeg vet ikke da jeg ikke har prøvd ennå. Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Har bytta motor i min 1986 320i L-Jetronic til en 1988 325i Motronic maskin. Det eneste jeg bytta var ny hjerne og ny girkasse. Du kan bruke 320i girkassa men jeg ville ha den som en 325i, er litt forskjellig utveksling på de: 320i : 3,72/2,02/1,32 325i : 3,83/2,20/1,40 Mellomakslingen på E30 er justerbar, ihvertfall på min så jeg bruker den samme. Det eneste som ikke fungerer på min nå er turteller og økonomi måler, fordi det er forskjellige farger ut fra hjernen som skal kobles til nettet. Skal opp på Havaa Bil i Kristiansand å få tak i dette, så regner jeg med jeg skal finne det ut :) Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Motorledningsnett, innsprøytningshjerne, girkasse og mellomaksel. skal du ha 325motor i 320, burde du vel bytte bensinpumpa og ;) Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 skal dra å se på motor i morra.. så får jeg se hva som trengs vis det blir kjøp.. kommer sikkert fler spm. fra meg da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Har bytta motor i min 1986 320i L-Jetronic til en 1988 325i Motronic maskin. Det eneste jeg bytta var ny hjerne og ny girkasse.Du kan bruke 320i girkassa men jeg ville ha den som en 325i, er litt forskjellig utveksling på de: 320i : 3,72/2,02/1,32 325i : 3,83/2,20/1,40 følger med kasse på den jeg skal se på, men de utvekslings talla sier meg ikke mye.. noen som kan forklare litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ja da fikk jeg kjøpt meg motor i dag. blir spennende å se ettervært hvordan det blir. gleder meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Trenger ikke bytte bensinpumpe, pumpa på 320en gir nok trykk. Så lenge 325i motoren har 2.5l regulator får den nok av bensin. Tror faktisk pumpene er helt like. Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.