µmega Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei Folkens! Satt å så rolig igjennom autodb nettopp mens jeg satt å tygde på noen IFA pastiller da jeg pluselig fikk øye på det her!: LOTUS OMEGA Ifa'n gikk rett i halsen! Virker ikke prisen litt usansynelig?! Siter Life begins at 160mph.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
µmega Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det var billig for en så spesiell bil. Kan det være at den ikke er tollet inn i landet? Bilen er vel på norske veger, i og med at han skal selge for å flytte til utlandet da, mange muligheter,syns bare prisen virka veldi usansynelig... hadde jeg hatt en lotus hadde tatt den med til utulandet tvert bonde Siter Life begins at 160mph.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det er bare en tulle anonnse, bilde er av en svenk Lotus som ligge ute på nettet sombrero Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus409 Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 lotusen på bildet er stefan engstrøm sin. holder til i sverige. har 600hk. den blir nok ikke solgt under 300000 uansett hvor rustne skjermene er. vennelig hilsen lykkelig eier av lotus omega nr.409 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 viss han ikke bare har brukt det bildet som eit ilustrasjons bilde ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Det er ikke bare en ombygd 3000 da ? som er overpriset... Litt ot. men hva bakaksling har lotusen og hva heter girkassen ? Passer kassen event på c30se eller c20let ? Men prisen på en slik kasse er vel sinsyk....(når en r-28 koster ca 7000 så.....) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Det er ikke bare en ombygd 3000 da ? som er overpriset... Litt ot. men hva bakaksling har lotusen og hva heter girkassen ? Passer kassen event på c30se eller c20let ? Men prisen på en slik kasse er vel sinsyk....(når en r-28 koster ca 7000 så.....) diffhus med inmat er vel i fra en eller annen holden utgave. girkassa er samme 6-trinns som på corvette ZR1 eller hva den heter, skrudd i sammen med et clutchhus passende CIH blokka. så ja, den vil passe en c30se, men ikke en LET uten mods. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Tar jeg ikke mye feil er det denne ZF kassa som sitter i en slik omega (og zr-1 'vetter). http://zfdoc.com/techinfo.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ante LotusNo940 Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hejsan. Bilden är på min kompis gamla Lotus Omega. Den är såld till en kille i Sverige och har ca 625 Hk. Jag och Stefan bygger just nu en ny bil som ni kan hitta på: http://www.algonet.se/~steeng/ Titta under PROJEKT MVH Andreas Lotus Omega No 940 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg