Kennet Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Dette er fra vg.no hva det værste folk har gjort i trafikken er.. og så kommer denne fyren.. DigDug [393] 23.03.05 14:15 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre Noe av det verste jeg har gjort ? Tja , kjørt forbi store mengder på 4-6 biler , ofte to i gangen på helt idiotiske strekninger , ofte i svinger med null sikt og ca. 150 til maks 200 meter totallengde å komme seg inn igjen på . Bare på moro og spennings skyld . Jeg har presset biler jeg har kappkjørt med til å bråbremse for ikke å havne i grøften . Forbikjøringsmaraton avtalt med flere der vi kjører bak en lang ferjekø for så å kjøre forbi èn bil første gang , så to , så tre , osv . Det begynner å bli vanskelig når man kommer opp i ca. 7-8 . En gang lurte jeg en bil som lå tett opp i bakhekken , ( var vel en Audi A6 ) , det jeg gjorde var at jeg så en møtende bilist , så endret jeg kjørefelt og kjørte rett mot den møtende bilen . Audien trodde jeg kjørte forbi en bil så den fulgte på , og da den møtende bilisten trodde vi skulle frontkollidere kastet jeg meg med presisjon over i høyre kjørefelt igjen . Audien som plutselig fikk 1 - 2 sekunder å reagere på måtte kjøre i grøften for å unngå kollisjon . Jeg gjorde det for å skremme han . Man kan si han ble nok såpass skremt at han holder mer avstand til andre biler neste gang . Men det var flatt det så han risikerte ingenting . Men dette var mest i 18 årsalderen , jeg har hatt lappen i snart 2 år nå , og kjører ikke slik som dette lenger . Men dette er noe av det verste jeg har gjort . http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=140&Group=Bil&ThreadID=791420&Thread=Hva+er+det+verste+du+har+gjort+i+trafikken%3#10102384 Sånne folk burde ikke hatt lappen, makan til idioti skal man lete lenge etter... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Er nok et ForumTroll på gang. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg