sunh Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Måtte la boltene få stå med litt olje på seg over natta for å få dem til å løsne ettersom de var litt rusta fast.. Har nå løsnet 3 bolter, men den som sitter innerst byr på problemer. Den på den plata altså.. Den har tydeligvis en mutter på oversida som blir med rundt, men det er jo umulig å komme til der for å stoppe den. Er litt skeptisk til å ta av hele den plata ettersom det ser ut til at den har flere funksjoner enn å holde hengerfestet på plass.. Noen som har tips til meg? Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Muttern sitter under reservehjulet om jeg ikke husker helt feil. Hvis det er under bilen du snakker om. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Gjør den det? Kikka jo faktisk oppi hjulbrønnen, men så ingenting. Får vel se en gang til da. Er den bolten under jeg mener ja. Takk så langt :) Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Mutteren, om det var det det skulle forestille var klin rund.. og plata/skiva var umulig å få tak på, så det endte med at jeg gikk løs med baufil. Får heller koste på ny bolt om hengerfestet skal monteres igjen :) Tok tid, men endelig er hengerfestet borte, ble nice :D Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hadde samme problemet. Brukte muttertrekker og da gikk det til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 vinkelsliper sier bare jeg....funket bra det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 vinkelsliper sier bare jeg....funket bra det :D jupps, rett attme bensintanken ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 vinkelsliper sier bare jeg....funket bra det :D Alle gnistene brenner seg fast i karosseriet... og ruster... kjekt! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 kan kappe den fra innsiden da... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 bensintanken ja, ikke no problem, jeg lever enda jeg i allefall :D Ganske off topic, men...når du nevner rust og karosseri.. Noen som vet pris på tectyl behandling, sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 4000,- (10 tegn jajajajajaja) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 bensintanken ja, ikke no problem, jeg lever enda jeg i allefall :D Ganske off topic, men...når du nevner rust og karosseri.. Noen som vet pris på tectyl behandling, sånn ca? Eg betalte 3390 Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg