Calib'R Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Lurer på hva ca. prisen er for et sett med Eibach senkefjærer? Til Opel Calibra hvis det har noe betydning? Grunnen til at jeg spør, er at jeg bestilte et sett hos Gundersen Motorsport for en måned siden. Da sa dem 2400kr. Men da jeg skulle hente dem i dag, var det plutselig 3200kr. De mente den prisen jeg fikk opplyst først var uten moms. Men jeg mener at settet ligger på rundt 2400kr. de fleste andre steder også. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Veit ikke Calibra prisen, men jeg fikk høre av J-unit i sin tid at han kjøpte Eibach senkesett til Lancern sin for ganske nøyaktig 2500 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hvis prisene med/uten moms stemmer, kommer jeg til en mva prosent på 33. Noe er gæli her... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Trodde de var pliktig å si ifra om det var med eller uten moms. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ifølge forbrukerkjøpsloven ellernoe, så har et firma plikt til og gi pris inkl. moms, så hvis de glemmer momsen så kan de ikke endre prisen i ettertid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg