Gå til innhold

Svart og hvit skyline spottet i Halden/Svinesund området

Ranger emnet

Sandvik bros.

Anbefalte innlegg

Var på vei til svinesund ca kl 1730 da en svart skyline kjørte forbi.

Bilen hadde selvfølgelig røde skilter, som snart alle kjører med da de ikke har råd til avgiftene en slik bil medfører.

Men bilen var tøff den.. var ikke noe spesiell styling på den utifra det jeg så.

Men grom lyd der den lå å fulgte trafikken i 60 mellom fartsboksene:)

Noen som kjenner noe til denne?

Når jeg kjørte fra nordby og hjem møtte jeg en hvit Skyline i rundkjøringa mellom Svinesund og Nordby.

Den var litt mere styla og så faktisk veldig pen ut til å være en hvit bil...

Denne hadde hvite skilter og var vel da antagelig svensk, selv om jeg ikke rakk og se det da det begynnte å mørkne.

Denne så jeg ca kl 20.00.

Noen som kjenner til denne da?

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg du møtte i rundkjøringen - hadde vært å handlet smågodt på Nordby. - Den andre bilen står i Sarpsborgområdet og er en helt original og dønnstrøken 1994 R33 GTS-t med lav kilometerstand som du kan få kjøpt for bare 88.000,- om du vil.

Om det ikke var denne så er det kanskje en annen svart som skulle til Halden på biltreff?

Jeg har råd til hvite skilter. Både foran og bak.... m'm

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg du møtte i rundkjøringen - hadde vært å handlet smågodt på Nordby. - Den andre bilen står i Sarpsborgområdet og er en helt original og dønnstrøken 1994 R33 GTS-t med lav kilometerstand som du kan få kjøpt for bare 88.000,- om du vil.

Om det ikke var denne så er det kanskje en annen svart som skulle til Halden på biltreff?

Jeg har råd til hvite skilter. Både foran og bak.... m'm

Var det du som sto parkert utafor burgerking'en på svinesund også? Fet bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider