Gå til innhold

GT4 Challenge: MB190E 2.5 Evo 16 - Nürburgring

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange ganger har du kjørt på den banen for å klare den tiden?

Aner ikke, har ikke spilt på en stund nå. Satt vel egentlig bare en hel kveld sammen med FSR, og så pusset jeg litt på tiden siden det var en som kjørte på '53 et el annet. Har jo i lengre tid sagt at jeg skal få lagt ut en replay, men det var ikke like enkelt som jeg trodde. Dessuten er jeg avhengig av at noen kompiser stiller opp med kamera.

Etter mange timer sammenhengende kjøring, klarer jeg 7.59,341.

Tror ikke jeg klarer noe bedre enn det.

Hadde vært morro om dere med beste tidene hadde klart å legge ut replays.

Men '59 er en innmari god tid. Da gjør du noe veldig riktig. Ingen store feil på den runden? Føler du at du taper tid noen spes steder?

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drift Addict: Nei, tror ikke det. Vil si jeg kjører så godt som 100%. (min mening)

Klarer ikke bedre enn den tida der tror jeg.

Det som antagelighvis er grunnen til at jeg fremdeles har 7 sek på deg er ikke det at du gjør noe feil, men at du legger igjen tideler rundt hele banen. Det er tross alt over 170 svinger.. Når totaltiden er på nesten 8 min er ikke 7 sek mye. Hadde vi kjørt en bane på ca 1 minutt hadde jeg hatt ca 8 tideler på deg. Bare for å illustrere. Så selv om det kanskje ser ut som om jeg leder klart så er ikke det tilfellet. Skal virkelig prøve å få lagt ut en replay. Hadde vært gøy å se din også. På den beste runden min gjør jeg 2-3 feil som jeg tipper koster meg rundt 2-3 sek, men sjansene for å få 100% treff i alle sektorer er forholdshvis liten..

Det er enkelt å forbedre seg så lenge man fortsatt gjør store feil, men det er når man skal jage tideler det begynner å bli vanskelig. Det er ikke engang sikkert man legger merke til hvor man taper tid før man ser en annen person kjøre og sammenligner split'en. Sånn sett er det greit å ha FSR å sammenligne med. Han er mitt hemmelige våpen ;) Men nå er vi over på nerde nivå.. m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en plass jeg har en lei tendens til å bremse for sent ned, og tar påfølgende sving litt feil, men taper ikke så mye der. Kjører du med ratt og pedaler forresten? Tror jeg må invistere i noe bra greier snart, bilspill med medfølgende kontroller er igrunn litt nedtur.

Hvor finner jeg replayene? Blir de automatisk lagret, eller må en gjøre det manuelt? In that case har jeg ingenting å komme med. Har forresten ikke tv-inn/ut på skjermkortet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig bra kjørt, var sliten og trøtt. Ville bare få en bedre tid en det et medlem av forumet postet tidligere i tråden. 7.53XXX et el annet. Så det er litt uryddig til tider, og et par feil jeg vet jeg kan spare sekunder på. Så ikke heng meg for uryddig kjøring.. Har en replay på 7.55XXX som ser bedre ut, men jeg poster den kjappeste tiden.

http://www.bilforumet.net/video/GT4MB190.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på curbs så er jeg med. Jeg kutter alltid curbs, siden det gir meg muligheten til å "åpne" opp svingen mer.

Ja, tenkte på det. Men er et dilemma da, ettersom du ikke kan være like hissig på gassen, da du har halve bilen på grasset. Må vente til hele bilen er på veien igjen. Er etpar plasser jeg ser at man tjener stort på å kutte så mye som du gjør. Men er andre plasser ( som trege 90 graders svinger ) jeg tror det kanskje ikke ville lønne seg å kutte så mye. Uansett så har du meget godt driv i kjøringa. Alltid noen skjønhetsfeil men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider