hagseth Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Har lagt merke til att du får mer effekt av chipping av 97 modeller og nyere. Hva er forskjellen motormessig på 95-97 modeller og 97+ ? Håper noen kan gi meg en detaljert beskrivelse av dette.. Noen turbooppgraderingskit er bare oppgitt å passe for 97 modeller og nyere, er det vanskelig å få disse til å passe en 96 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Har lagt merke til att du får mer effekt av chipping av 97 modeller og nyere. Hva er forskjellen motormessig på 95-97 modeller og 97+ ? Håper noen kan gi meg en detaljert beskrivelse av dette.. Noen turbooppgraderingskit er bare oppgitt å passe for 97 modeller og nyere, er det vanskelig å få disse til å passe en 96 modell Det er et skille på motorstyringen i 96-97. Det ligger begrensinger på den gamle typen. Den gamle har MAP-sensor i styreenheten. Noen bygger om til den nye typen. Om du kan få skaffet motorledningsnett og motorstyringen tror jeg det er ganske greit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg